/ **Doftgarderob** Dag☀: • Gucci Guilty är en frisk och
Alva
Beauty Star
01/10/25-17:57

Doftgarderob Dag☀: • Gucci Guilty är en frisk och fräsch doft men har ändå ett litet djup. Jag upplever denna som en elegant doft med bra hållbarhet även fast den inte är stark. Bra vardagsparfym. Vill säga att det är en mer kvinnlig parfym än för yngre men fungerar såklart för den som vill.

• Lancome Idole Nectar är även den en elegant doft fast med mer sötma. Personligen tycker jag den fungerar fint som vardagsparfym då den inte är för tung och funger för både yngre och äldre.

Kväll🌙: • Givenchy L'Interdit Rouge Ultime tycker jag är en otrolig doft nu inför höst och vinter. Den faller inte alla i smaken då den har mycket djup och är lite unik. Jag älskar dock att ha den på utekvällar nu när höstrugget börja komma då den är varm och mysig men ändå söt. skulle säga att denna passar alla åldrar.

• Vercace crystal noir är en väldigt trevlig doft inför kvällen. Den är kryddig men fräsch av blommor men har inte den typiska sötman man kan känna i många parfymer, en mer naturlig blomdoft. Denna skulle jag säga inte är en typisk tonårsparfym utan lite mer mogen doft

Gucci Guilty Pour Femme EdP 30 ml
Gucci
Gucci Guilty Pour Femme EdP 30 ml
Idôle Nectar EdP 50 ml
Lancôme
Idôle Nectar EdP 50 ml
L'Interdit Rouge Ultime EdP 35 ml
Givenchy
L'Interdit Rouge Ultime EdP 35 ml
Crystal Noir Parfum EdP 90 ml
Versace
Crystal Noir Parfum EdP 90 ml