/ Detta är min dolda sommarpärla som förtjänar mycket mer hype
Sotnosen
Beauty Pro
06/05/25-19:00

Detta är min dolda sommarpärla som förtjänar mycket mer hype än vad det fått 🥳 Nu har jag testat detta serum i snart tre veckor 💕 och jag är sååå nöjd 🫶🏻 mitt hår är typiskt skandinaviskt ~fint och ganska tunt, färgat i blonda slingor 🤗 för tillfället är det också ganska slitet och trött 🙈😘

Jag brukar tvätta håret ungefär tre gånger i veckan 💕 Serumet kommer i glasflaska med en öppning som går att låsa 🫶🏻 jag testade att ha med denna när vi var i sommarstugan och det läckte ingenting när den följde med på resan🫶🏻🥰 Serumet doftar lite som liljekonvalj ~ väldigt trevligt och ganska olikt resten av denna serien med schampo och balsam💕men tillsammans alltså… 🫶🏻 det är olika dofter på schampo, balsam och serum men att ha dem tillsammans i håret 👌 man doftar som en GUDINNA med dessa produkter i håret! Bästa är att doften är hållbar och sitter i, även dagen efter. 🫶🏻

Effekten då? Håret blir EXTREMT mjukt och glansigt av detta serum och det kan man ju inte annat än gilla 😘 och det behövs inga mängder~ en pump räcker till mitt hår vilket gör detta till en väldigt hållbar produkt! 🤗 första gången testade jag att ta två pumpar men det var alldeles för mycket 🤭 tillsammans gör denna serien underverk för mitt trötta hår! 😍 jag tror till och med att jag kan skjuta lite på besöket till frissan eftersom håret återfått så mycket glans och fylligheten 💕 jag tycker även att mina blonda slingor kommer fram på ett helt annat sätt efter att ha använt denna serien 💕

Ett varningens finger bara… min mamma fick testa denna serien av mig och hon hade väldigt svårt för doften ~ och vad man gillar rent doftmässigt är ju så himla individuellt! För mig är denna serien bärig, mustig och nästan lite kryddig och doften sitter i… 🫶🏻 perfekt, om man gillar doften! Men är man doftkänslig så tycker jag att det är bättre att kolla på andra serum än just detta 🤗

Spectrum Glass Shine Serum 50 ml
Spectrum Glass Shine Serum 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!