/ Det hemskaste jag någonsin varit med om som har med mitt hår
Kiara
Beauty Beginner
06/06/25-13:40

Det hemskaste jag någonsin varit med om som har med mitt hår att göra hände för 2 år sedan. Jag färgat svart hår och ville tillbaka till min naturliga hårfärg som då är blond. Jag gick till en frisör för jag trodde att man kunde lita på legitimerade frisören men där hade jag helt fel! Om du som frisör inte kan något har du skyldighet att berätta det för din kund men frisören jag gick till såg mig bara som pengar och inte en människa. Första blekningen gick inte alls bra då vissa ställen i mott hår FORTFARANDE var svart, vissa ställen var orange och vissa stället till och med gul. Jag visste att det inte skulke se ut så men jag tänkte att nästa gång för han sa att jag måste besöka han 2 gånger så jag ska bli blond. Andra gången så hände det hemskaste jag NÅGONSIN varit med om. Mitt hår gick från att vart ett hälsosamt, tjockt och friskt 55cm hår till att halva mitt hår gick av. På sidorna såg det ut som att jag hade gjort taper fade, baksidan av mitt hår VAR KNAPPT 1 cm. Jag grät och grät och grät. Jag anmälde honom med tyvärr så sa dom att det var brist på bevis. Jag betalade 3000kr på varsin behandling, Samanlagt betalade jag 6000kr för att hela mitt hår ska gå av. Gick till andra frisörer efter honom för att jag var helt förstörd och 2 av dom sa att det är nog bäst om jag börjar om med mitt hår alltså att raka av det. Ännu idag så använder jag extentions för att täcka det han förstörde. Så hade jätte gärna viljat ha en goodie bag från Kerastase. Så

Fortsätt utforska gemenskapen!