Det här börjar riktigt bra! 😃
En 100% vegansk adventskalender från Lumene fullproppad med hudvård (17 luckor) och makeup (7 luckor).
Flera fullsize produkter! Har taggat några av dem.
Superbra möjlighet att prova på Lumenes sortiment. Produkter från de flesta hudvårdsserier finns med som Nordic-C, Nordic Sensitive, Nordic Clear, Nordic Hydra, Nordic Bloom och Nordic Ageless. Rengöring, dagkräm, nattkräm, ögonkräm, serum, ögonserum, mask.
Makeup produkterna är bl a en flytande bronzer (kolla in betyg/omdömen/recensioner på produktsidan!), blush, mascara och brow gel. Dessa 4 är alla i fullsize.
Priset (där jag sett det) är 999 kr och om man kollar priset här på KICKS hemsida för de 3 första produkterna jag taggat så kostar bara de tillsammans mer än kalendern!
Så inte bara en bra och rolig mix bakom luckorna utan också en väldigt prisvärd kalender.
Ska bli kul när många fler börjar dyka upp men jag tror denna kommer stå sig bra i konkurrensen.
Har de senaste åren alltid haft en eller två adventskalendrar från bl a Clinique, Lancôme, Lumene, Biotherm, Rituals och The Body Shop.
Prismässigt har Lumene varit bland de billigare och jag tycker alltid att de lyckas med att fylla sin kalender med en väldigt bra, rolig och användbar mix av produkter inom både hudvård och makeup. Generöst innehåll med flera fullsize och när butikerna brukar skriva värdet på innehållet som jämförelse till kalenderns pris så brukar Lumene oftast ligga väldigt bra med ett värde på ca 2,5-3 gånger priset. 😃
Någon mer än jag som är taggad på årets kalendrar? 🎄🥰
Vad brukar du har för kalender (om du brukar ha någon)?
Vilken skulle du vilja ha?
Drömkalender om du fick skapa den själv?
Bild nr 2 tog jag i en KICKS butik i september förra året så jag tror inte vi behöver vänta så länge.
Konstigt att "prata" adventskalendrar när jag nu efter frukost ska smörja på solskydd och njuta av solen! 🌞🍉
Men visst har hösten också mycket att se fram emot. Längtar faktiskt lite efter mina kryddiga mysparfymer, härliga tröjor och värmeljus. 🕯🍁
Lumene
Invisible Illumination Liquid Bronzer Summer Glow
Lumene
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
Lumene
Nordic Sensitive Rich Eye Cream 15 ml
Lumene
Nordic Berry Length & Volume Mascara Black