/ Det här är off topic för forumets ämne, så om det inte är
Nathalie
Beauty Pro
07/01/25-14:37(redigerad den 07/01/25-14:47)

Det här är off topic för forumets ämne, så om det inte är okej (jag vet inte vad inställningen till det är) så tar jag bort direkt! Varför jag ändå postar är pga att det handlar om er medlemmar och delvis om skönhet.

Jag har hängt här en del sen jag blev medlem och det har ju gjort att jag snappat upp lite om vilka vissa av er är. Dvs, en medlem som tycker om den här typen av produkter, någon som älskar märket X och någon som älskar märket Y. Av ren nyfikenhet undrar jag vad ni jobbar eller sysselsätter er med? Har ni ett jobb där ni kan sminka er som ni vill, ha parfym på er, eller är sånt mer för fritiden?

Själv jobbade jag på IVA tills jag fick en svår variant av en kronisk sjukdom som gör mig helt arbetsoför. Det gör att jag har mycket dötid till att gå in här några ggr om dagen men väldigt begränsad ork att sminka mig regelbundet. Försöker upprätthålla en regelbunden hudvårdsrutin! Men när jag jobbade sminkade jag mig dagligen (parfym var out of the question), väldigt sparsamt inför morgonpass men jag hade en kollega som gjorde de mest fantastiska ögonskuggorna dagligen oavsett vilket pass hon jobbade!

Fortsätt utforska gemenskapen!