/ Dermalogica biolumin-c serum
Tatjana
Beauty Pro
05/05/26-00:02(redigerad den 05/05/26-08:58)

Dermalogica biolumin-c serum

Dermalogica Biolumin-c Serum

Jag måste bara börja med - LÖP OCH KÖP Detta är verkligen det bästa serumet jag hittils har testat.

Jag har alltid sett på olika kanaler/beauty siter utav märket Dermalogica och mestadels sett positiv feedback men har aldrig riktigt vågat testa mig fram förrens nu (Sambon med!)

MIN HUDTYP: Trött Torr grå glåmig hud som saknar lyster Jag tycker produktens förpackning ser typ? klinisk stilig ut om man kan använda de orden. väldigt praktiskt med pippeten som man kan välja själv hur mycket produkt man trycker/pluppar ut från. Konsisten är inte vattnig som jag trodde att den skulle vara utan lite lite tjockare och det tycker jag är väldigt stort plus! Tycker att den luktar typ som mandarin skal och har sett att några tycker att den inte luktar gott men jag tycker faktiskt att det luktar gott och uppfriskande.

Fördelar: • Huden absorberar den väldig fint och snabbt. • Huden känns återfuktad. • Huden ser mer levande ut.

Nackdelar: • Priset. • Blev typ inte så mycket som jag hoppades på.

Jag tycker att den är väldigt bra för min hudtyp trotts att jag fick några enstaka små prickar, dock kan det ha berott på min cleanser? men tycker endå att denna produkt gör under! Men jag trodde typ att denna skulle vara ett mirakel för min hud hehe, dock behöver jag göra/ha mer produkter än denna för det! Jag gillar att se andras recensioner och jämför vad de gör för under på andra. Detta serum är just nu min absoluta favorita! Visst är den en anning dyr men den är faktiskt väldigt väldigt bra och rekomenderar alla att testa denna. Lägger sig väldigt fint och snabbt under sminket även de dagar man har lite bråttom att sminka sig. När denna tar slut är jag live kluven men om jag inte har hittat någon under tiden så blir det annars ett garanterat köp på denna.

Fortsätt utforska gemenskapen!