/ De nya produkterna från Rituals är redan här! 🪷 Så ikväll
Sofia
Beauty Pro
27/02/26-20:59(redigerad den 27/02/26-21:03)
De nya produkterna från Rituals är redan här! 🪷 Så ikväll blev det tända ljus och test av ansiktsmask. 🧘🏼‍♀️ Ljuset ser ni ju.. behöver jag säga något? Finaste ljuset någonsin! Doften är inte riktigt vad jag hade föreställt mig, den är blommigare och riktigt unisex, jag hade nog trott att den skulle vara mer feminin bara utifrån beskrivningen. Den doftar också väldigt naturligt på något sätt, alltså inte syntetiskt. Jag tror att jag kommer tycka om den mer framåt sommaren för den doftar väldigt somrigt! ☀️ Ansiktsmasken var väldigt trevlig. Vet inte om den gjorde något för min hy direkt, men den var lätt att applicera, skön att ha på huden, fin att titta på eftersom den är holografisk, och lätt att tvätta bort. 😊 Hyn kändes bra efteråt, men inget wow. 🫧 Testade body milken lite snabbt också mest för att se hur doften blev på min hud, och den känns väldigt skön! Sprayade på ena armen bara och den känns nu mycket mjukare och lenare än andra armen. 😄 Den har en fin mist och till sommaren kan man förvara den i kylen för att få en svalkande effekt också. 😍 Hoppas att de börjar göra body milk med alla de vanliga dofterna också, jag tror att det kommer vara en stor favorit i den här kollektionen!
Fortsätt utforska gemenskapen!