/ Dags för lite empties igen, åkte förbi återvinningen när jag
Sotnosen
Beauty Pro
22/03/26-14:35
Dags för lite empties igen, åkte förbi återvinningen när jag skulle till mina föräldrar ♻️ Denna sheetmasken från starskin tyckte jag väldigt mycket om! Det var en tvåstegsmask och steg ett var att man skulle smörja ansiktet med en olja, som ingick i själva förpackningen och därefter ta på själva arket 💕 aldrig testat en sheet mask i två steg på det sättet och jag blev väldigt positivt överraskad, dessutom doftade den underbart 💕 svag doft av ros 🌹 kan bli ett omköp🥰 Dr ceuracle sheet mask älskar jag 🫶🏻 Rituals handtvålar likaså 💕 även Lumene nordic-c glow boost essence har jag tyckt väldigt mycket om, den doftar dessutom ljuvligt! Handkrämen från Yves Rocher är en av mina favoriter då det kommer till handkräm, egentligen är det en kräm för fötter men jag har den till händerna 🌷 det var nån här inne som tipsade om att klippa förpackningen när det var slut för att få ut det sista och det var verkligen ett bra hack ~ jag trodde aldrig att det skulle finnas så mycket kvar när man egentligen trodde den var tom! Besvikelsen bland dessa empties är Mac prep + prime som tyvärr bröts av inne i förpackningen så jag kunde inte använda hela. Tråkigt då jag var väldigt nöjd annars 😅 blir inget inköp eftersom jag hört många andra som varit med om samma.
Hyal Reyouth Lifting Mask
Dr. Ceuracle
Hyal Reyouth Lifting Mask
Fortsätt utforska gemenskapen!