/ Dagens look đŸ„°
Kristina
Beauty Pro
14/08/26-08:59(redigerad den 14/08/26-09:08)

Dagens look đŸ„°

Idag har jag nĂ€stan ingen makeup. Men jag har testat lite nya saker đŸ„°.

I veckan besökte jag en butik i Malmö (triangeln) som heter Yeppo&Soonsoo (hoppas det Àr ok att jag nÀmner den hÀr?) En butik med koreansk kosmetika och hudvÄrd. Vissa av deras produkter finns pÄ Kicks och andra inte. Jag taggar de som finns.

Jag börjar med fredags citat :). "Walk your path with such trust in your own becoming that comparison loses its meaning".

Detta anvĂ€nde jag pĂ„ huden: 🌞 Naturie - Hatomugi Essence 🌞 TIRTIR - Milk Skin Toner 🌞 Anua Niacinamide 10% + TXA 4% Serum

Nytt som jag anvĂ€nde idag: 🌾 glow Breathable Blemish Balm Serumliknande och lĂ€tt BB-krĂ€m som ger en naturlig finish och gör huden jĂ€mnare och strĂ„lande. SmĂ€lter in i huden utan att lĂ€gga sig i fina linjer eller runt nĂ€san. Kanske att jag ska ha en liiite mörkare nyans att blanda med. Men vilken lĂ€tt krĂ€m att jobba med. JĂ€ttefin!

🌾 fwee - Lip&Cheek Blurry Pudding Pot Oh! FĂ€rgen baby Multifunktionella produkten för lĂ€ppar och kinder. En lĂ€tt, mousseaktig konsistens som ger ett silkeslent resultat. Superbehaglig att jobba med. Blurrande effekt. 🌾 Yves Saint Laurent - YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick -44 Nude LavalliĂšre 🌾 Hickap mascara - Fire Wings Mascara

Ha en underbar fredag 💗

Hatomugi Essence 500 ml
Hatomugi Essence 500 ml
Milk Skin Toner 50 ml
TIRTIR
Milk Skin Toner 50 ml
Niacinamide 10%+Txa 4% Dark Spot Correcting Serum 30 ml
Anua
Niacinamide 10%+Txa 4% Dark Spot Correcting Serum 30 ml
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 80 Glowing Lava
Yves Saint Laurent
YSL LOVESHINE Wet Shine Lipstick 80 Glowing Lava