Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
Då var det dags för mig att prata om mina SPF-favoriter! 😍 J
@skincarebyastrid
Beauty Talks Ambassador
06/30-15:59
Då var det dags för mig att prata om mina SPF-favoriter! 😍 Jag tänkte att det var lämpligt nu när sommaren verkligen närmar sig (eller kanske redan är här?) med stormsteg! Som ni kan se här ovan i videon så är EVY Face Mousse (både SPF30 och SPF50) stående favoriter i mitt badrumsskåp. De har bra UVA- och UVB-skydd, fungerar som primer för smink och håller i hela 6 timmar (!!!). Jag älskar dock alla EVYs solskyddsprodukter, både de för ansiktet och kroppen samt de för barn. Se några exempel är nedanför! En annan storfavorit jag har är Garniers SPF50+ Fluid. Den tycker jag så mycket om eftersom den är lika lätt som mjölk, fungerar super under smink och svider inte i ögonen. De dagar jag är lite torrare så använder jag den över en fuktkräm och annars exakt såsom den är. En annan favorit från Garnier är deras SPF-Mist SPF50+ som fungerar super ovanpå smink! Jag skulle dock rekommendera att alltid applicera mist inomhus och med ett rikligt lager – för att faktiskt få skyddet i ansiktet och inte i luften runt omkring. 💨 Bubblare! En av mina favoriter för kroppen är bland annat klassikern ”Protect and Moisture Sun Lotion” från gamla goda NIVEA. Detta eftersom den absorberas lätt, har ett bra pris och kan därmed slösas med. ⭐ Solskola ⭐ - Applicera alltid rikligt, minst en halv tesked till ansiktet och cirka en handfull till kroppen. - Återapplicera minst varannan timme och alltid efter bad! - Undvik att vara i solen mellan 11-15. - Använd solhatt och sitt i skuggan. Vilken är din favorit SPF-produkt? 💖
NIVEA Protect & Moisture Sun Lotion SPF30 200 ml
NIVEA Protect & Moisture Sun Lotion SPF30 200 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
Garnier Ambre Solaire Over Makeup Super UV SPF50+ 75 ml
Garnier Ambre Solaire Over Makeup Super UV SPF50+ 75 ml
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Face Super UV Fluid SPF50+ 40 ml
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Face Super UV Fluid SPF50+ 40 ml
EVY Technology Daily UV Face Mousse SPF30 75 ml
EVY Technology Daily UV Face Mousse SPF30 75 ml