Hem / Alla inlรคgg / ๐ŸŒธ CLEAN GIRL ๐ŸŒธ Hรคr รคr mina absoluta favoriter just nu fรถr
Louiseemretsson
Beauty Pro
06/03/24-16:54
๐ŸŒธ CLEAN GIRL ๐ŸŒธ Hรคr รคr mina absoluta favoriter just nu fรถr att framhรคva min "clean girl"-version. Jag รคr helt fรถrรคlskad i Prada paradoxe, en parfym som tar fram det varma och mystiskt kvinnliga. En doft som i mina รถgon, kommer bli ikonisk. Doften รคr varm och blommig, รถverraskar men รคr samtidigt pricksรคker. Toppnoter: Pรคron, Bergamott, MandarinHjรคrtnoter: Apelsinblomma, Jasmin, Neroli Essence, NeroliBasnoter: Vit Mysk, Bourbon Vanilj, Bรคrnsten, Bensoin ๐Ÿค Sen รคr det fรถrstรฅs anastasia beverly hills nya brow freeze gel, sรคtter brynen pรฅ plats heeeela dagen, becca under eye brightening fรถr att skapa en pigg effekt genom att i princip sudda bort mรถrka ringar, beautyacts primer bjuder pรฅ en lรถjligt bra lyster och i kombo med brun utan sol, lite nars liquid blush behรถvs ingenting mer i ansiktet! Slutligen rituals shimmering body oil, fรถr ja, ett diskret glittrigt slutresultat ๐Ÿค
๐ŸŒธ CLEAN GIRL ๐ŸŒธ  Hรคr รคr mina absoluta favoriter just nu fรถr
BeautyAct
Luminous Skin Primer Gel 30 ml
Anastasia
Brow Freeze Gel
NARS
Afterglow Liquid Blush Orgasm
Rituals
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Prada
Paradoxe EdP 50 ml
Smashbox
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light