/ ✨ Charlotte Tilbury – Star Confidence Fragrance ✨ Jag måste
Linnea
KICKS Beauty Expert
04/12/25-13:35

✨ Charlotte Tilbury – Star Confidence Fragrance ✨

Jag måste bara dela med mig av min senaste parfym-obsession, för jag blev HELT tagen av Star Confidence. Redan vid första sprayen kändes det som en doft som verkligen passar mig, nästan som om den förstärker min egen personlighet. Det är sällan jag hittar en parfym som både känns trygg, lyxig och självsäker på samma gång, men den här… wow.

🌸Doften När jag sprayar den på huden får jag först en frisk och lite glittrig kick av svartvinbär. Det är bärigt, saftigt och gör att doften känns levande från start. Efter en liten stund kommer hjärtat fram – en mjuk, feminin mix av jasmin sambac, jasmin-accord och lite davana-värme som gör att den känns både romantisk och sensuell utan att bli överväldigande. Och sedan… basen. Den landar i en varm, fyllig kombination av patchouli och ekmossa som gör att jag känner mig grundad och självsäker. Det är som att den omsluter mig i en liten lyxig aura hela dagen. Det är därför jag fastnat — den utvecklas så fint på huden och känns verkligen som en doft jag kan bära både när jag vill känna mig mjuk och romantisk, och när jag vill kliva in i rummet med lite extra självförtroende.

🎁 Och att den kommer i ett set… perfekt julklapp Det här setet gör allt ännu bättre. Förpackningen är så fin, och hela känslan är lyxig utan att bli “för mycket”. Jag tycker verkligen det är en perfekt julklapp, just för att doften är så lätt att älska och setet känns som en liten presentupplevelse i sig. Det är ett sånt där kit jag själv hade blivit superglad för att få — och ännu gladare att ge bort.

Har du också en parfym som fått dig att känna dig extra självsäker den senaste tiden? ✨

Star Confidence Fragrance Set
Charlotte Tilbury
Star Confidence Fragrance Set
Fortsätt utforska gemenskapen!