/ 🌞 BUS - Före & Efter 🌞 Biotherm Autobronzant Aqua
Nikki
Beauty Pro
14/09/24-08:55
🌞 BUS - Före & Efter 🌞 Biotherm Autobronzant Aqua Serum Jag har nu testat min nya BUS för ansiktet, Biotherms Autobronzant Aqua Serum.  Min tidigare BUS-favorit sedan lĂ€nge har varit Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist frĂ„n St Tropez. Den Ă€r en lĂ€tt mist man sprayar pĂ„ och denna Ă€r istĂ€llet ett serum. Lite ovanligt med den sortens produkt som BUS tycker jag men den har faktiskt en vĂ€ldigt trevlig och behaglig formula som ocksĂ„ kĂ€nns Ă„terfuktande. God doft (ganska svag men frĂ€sch). Jag vill absolut inte ha en brun-utan-sol som jag blir jĂ€ttebrun av utan mer naturlig solkysst lyster. Detta Ă€r resultatet pĂ„ eftermiddagen nĂ€r jag kom hem efter att ha applicerat den pĂ„ kvĂ€llen innan samt Ă„terigen pĂ„ morgonen.  För min ljusa hud och vad jag gillar sĂ„ rĂ€cker detta vilket dĂ„ ska kunna underhĂ„llas med en applicering per dag eller kanske rĂ€cker varannan dag. Det fĂ„r jag se.  Blir du nyfiken sĂ„ beskrivs produkten sĂ„ hĂ€r: Biotherm Aqua Serum Autobronzant Face Ă€r en brun utan sol för ansiktet. Med en lĂ€tt och frĂ€sch serumformula som ger ansiktet en naturlig och gyllene solkysst lyster. Återfuktar omedelbart.  PĂ€rlemorpartiklar fĂ„ngar ljuset och ger huden en vacker och strĂ„lande teint.
Autobronzant Aqua Serum 50 ml
Biotherm
Autobronzant Aqua Serum 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!