/ Blindköpte nyligen tre olika parfymer från Karl Lagerfeld
Sofia
Beauty Pro
14/09/24-18:50
Blindköpte nyligen tre olika parfymer från Karl Lagerfeld och nu har jag hunnit lukta på dem. 👃🏻 Ikonik woman – Denna nya doft har noterna hallon, jasmin och cederträ men luktar tyvärr inte alls som jag hade trott. Hoppades på en syrlig hallondoft och fick en STARK, blommig tantdoft. Kommer försöka sälja den. Trist! Tokyo Shibuya – Här har vi en syrlig och fräsch doft med bland annat rabarber, citrus och körsbärsblom. Jättefin men kanske inte den mest unika doften. Gillar man Marc Jacobs Perfect så skulle man nog gilla även denna. 🌸 Kostade mig under 200 kr! 👀 Fleur de pivoine – Detta är min favorit av de tre! 😍 Frisk och fräsch, en otroligt fin piondoft med bland annat saftiga inslag av krusbär och fräscha gröna noter, så den är inte alls pudrig som blommiga dofter annars kan vara. Som att lukta på en daggvåt bukett av pioner och liljekonvalj, helt ljuvligt! 💐 Det är en väldigt snäll och mild doft, inget tungt, skarpt eller huvudvärksframkallande. Kostade mig typ 250 kr tror jag. 🩷 Kul med en riktigt fin doft som dessutom är billig! De två i bild köpte jag på Zalando, de finns inte på Kicks.
Fortsätt utforska gemenskapen!