/ Beautyrecycling ♻️
Hogge
Beauty Pro
09/06/26-15:02(redigerad den 09/06/26-15:03)

Beautyrecycling ♻️

Har länge haft många produkter av samma sak öppnade (typ 5 settingsprays, 3 balsam, 4 toners/essence osv 🫣) men försöker få ner till 2 av varje sort. Så lite smått och gott:

IDUN Minerals Ready Set Fix Setting Spray: 5 av 5 🌟 Ett av de bästa settingsprayen som finns på marknaden. Sminket HÅLLER och ger ett nice glow. Pluspoäng för att det är fritt från alkohol samt från 🇸🇪!

COSRX AHA/BHA Clarifying Treatment Toner: Mild syratoner i sprayform, ett måste för mig under sommaren. Håller min hud välmående trots mkt SPF och armhålor fräscha.

Paula's Choice Pro-Collagen Peptide Multi-Peptide Booster + Pro-Collagen Peptide Plumping Moisturizer: Wow, detta dunderpar! Har tidigare gjort en recension på bara serumet och I love it. Förstår även varför cremen vunnit Swedish Beauty Awards. Denna serien har gjort min hud plumpad, återfuktad och glowig. Rekommenderar! 10 av 5 poäng 💖

Vichy Clinical Control 96HR Antiperspirant Roll-On : Pricey deo men värd pengarna. Effektiv med fräsch doft. Den enda deon min sambo vill ha (i herrversion) och blir besviken om jag köper någon annan till honom. 🙃

Niche Beauty Lab Clinical Vitamin A High-Concentrated Vitamin A Treatment: Rikt retinolserum med 3 sorters a-vitamin i lyxig förpackning. NBL gör riktigt prisvärda produkter men finns tyvärr inte på Kicks. Jag är nöjd med denna och kan absolut tänka mig att köpa den igen men saknar ändå Medik8 Crystal Retinal.

L'Oréal Paris Elvital Glycolic Gloss Conditioner: Budgetbalsam som gör håret glansigt och mjukt. Krämig konsistens och doftar gott. Har även använt 5 minute-treatment samt leave in (typ gel med glitterkorn i, rekommenderas ej) och av alla tre gillade jag treatment mest. Helt OK men kommer ej köpa om.

Elvital Ultimate Glycolic Gloss Conditioner 150 ml
L'Oréal Paris
Elvital Ultimate Glycolic Gloss Conditioner 150 ml
Pro-Collagen Multi-Peptide Booster 5 ml
Paula's Choice
Pro-Collagen Multi-Peptide Booster 5 ml
Ready Set Fix 100 ml
IDUN Minerals
Ready Set Fix 100 ml
Clinical Control 96HR Antiperspirant Roll-On 50 ml
Vichy
Clinical Control 96HR Antiperspirant Roll-On 50 ml