BeautyAct, you did that! Anastasia Beverly Hills Brow Freeze dupe? Jodå, här har vi den 😍
Jag fick äran att prova BeautyActs nya Shape & Lift Brow Wax. Om ni tycker att Anastasias brow freeze är för dyrt ska ni helt klart, ingen tvekan, satsa på detta! För 179kr (just nu endast 143,20kr!!!!!) får du en toppen dupe av brow freeze. Jag har använt brow freeze i princip varje dag sedan det släpptes och hade inga som helst förväntningar på BeautyActs variant. Men jag är chockad. Till och med förpackningen och konsistensen är densamma.
BeautyAct Shape & Lift Brow Wax håller hela dagen och är superenkelt att använda. Jag tycker att den hjälper mig att enkelt fixa mina bryn oavsett vilken look jag är ute efter - formade eller fluffiga bryn, den här klarar båda. Jag förstår att det här låter som ren reklam, men jag ska vara helt ärlig… jag har alltid vara skeptisk mot s.k. “dupes” och billigare varianter av sminkprodukter som är riktigt bra. Jag har inga problem att lägga en extra krona här och där. Men det här har verkligen fått mig att ändra mitt perspektiv. Jag kan inte se någon skillnad på mina bryn när jag använder brow freeze vs denna. Ni kan avgöra själva baserat på min jämförelsebild där jag använt båda produkterna under en hel dag.
Ja… behöver jag säga något mer? Jag har absolut inget negativt att säga om denna. Spring och köp, ni kommer inte att ångra er. BeautyAct
Shape & Lift Brow Wax
Fortsätt utforska gemenskapen!