/ BeautyAct 38°C Lengthening Mascara
Linnea
KICKS Beauty Expert
06/08/26-19:02

BeautyAct 38°C Lengthening Mascara

Jag vill tipsa om en mascara som verkligen har blivit en favorit hos mig: BeautyAct 38°C Lengthening Mascara 🤎

Den ger fin längd på fransarna byggbar volym samtidigt som den separerar dem riktigt bra, resultatet blir naturligt utan att kännas tungt eller klumpigt. Jag uppskattar också att den sitter på plats hela dagen utan att smula eller kladda, även under långa dagar.

En av de största fördelarna är 38°C-formulan. Mascaran tvättas enkelt bort med varmt vatten, så man slipper gnugga med stark makeupremover. Det är både skonsamt mot fransarna och gör kvällsrutinen mycket smidigare.

Jag vill också passa på att rekommendera den i Brown. Den bruna nyansen ger ett mjukare och mer harmoniskt intryck än klassiskt svart, samtidigt som fransarna fortfarande framhävs på ett fint sätt. Jag tycker att den passar extra bra till en naturlig vardagslook, ljusare sminkningar eller när man bara vill se lite piggare ut utan att sminket känns för markerat.

Om du är på jakt efter en mascara som ger längd, håller riktigt bra och dessutom är enkel att tvätta bort, tycker jag absolut att den här är värd att testa. Har någon annan provat den, och vilken nyans gillar ni bäst? ✨

38°C Lengthening Mascara Black
BeautyAct
38°C Lengthening Mascara Black
Fortsätt utforska gemenskapen!