/ Beauty turn-on (not like THAT 😅)
Sofia
Beauty Pro
28/03/26-16:20(redigerad den 28/03/26-17:38)

Beauty turn-on (not like THAT 😅)

För att bryta av flödet med alla turn-offs sĂ„ tĂ€nkte jag kasta in ett par positiva grejer, skönhetsrelaterade grejer som jag Ă€lskar! đŸ€© För tydlighetens skull sĂ„ Ă€r detta alltsĂ„ inte grejer jag tĂ€nder pĂ„, jag ville bara skriva motsatsen till "beauty turn-off".. 😄 đŸ«¶đŸ» NĂ€r folk sminkar sig "festligt" till vardags. Blir sĂ„ glad nĂ€r jag ser nĂ„gon med fĂ€rgglad eyeliner, glitter osv till vardags! 🌈 IdĂ©n om att man ska vara beige och nedtonad till vardags och bara plocka fram glitter och klackskor nĂ€r det Ă€r fest Ă€r sĂ„ mĂ€rklig i min vĂ€rld. Det gör mig glad att folk vĂ„gar bryta mot normen. đŸ‘ŠđŸ» đŸ«¶đŸ» Att se folk ha kul med smink, lĂ€ra sig mer, vĂ„ga mer, testa nytt och utvecklas i sin stil. TĂ€nker spontant pĂ„ bĂ„de Nathalie och Linn hĂ€r i communityt, det Ă€r sĂ„ kul att följa er och se er testa massa nytt precis som jag sjĂ€lv gjorde för flera Ă„r sen! đŸ„° TĂ€nker inte ens försöka tagga för det Ă€r helt omöjligt, men ni vet vilka ni Ă€r. 😄 đŸ«¶đŸ» Detta community! Hur fint Ă€r det inte att vi sitter hĂ€r och inspireras av varandra, delar tips och erfarenheter, pratar om gemensamma intressen och ger varandra rĂ„d och rekommendationer? 😍 ✅ Fyll jĂ€ttegĂ€rna flödet med era "beauty turn-ons"! Skönhetsrelaterade saker du Ă€lskar, blir glad av, Ă€r helt galen i för tillfĂ€llet, tycker om att se pĂ„ andra... Det finns inga regler. 😊
FortsÀtt utforska gemenskapen!