/ Beauty turn-offs... 🙈
Nathalie
Beauty Pro
27/03/26-22:27

Beauty turn-offs... 🙈

För mig finns det verkligen nĂ„got som heter too much glow. PĂ„ mig sjĂ€lv avskyr jag glow! Lite diskret highlighter pĂ„ vĂ€l valda punkter? Ja tack. Glow generellt? Nej. Jag kĂ€nner mig bara olijg och glansig sĂ„ MATT Ă€r grejen för mig. Matt bas och matta lĂ€ppstift. Det sistnĂ€mnda Ă€r verkligen min besatthet 😂 Klarar inte heller av nĂ€r folk luktar för mycket parfym. Jag Ă€r doftkĂ€nslig och har pĂ„ riktigt gĂ„tt ur en fĂ€rdtjĂ€nstbil för att krĂ€kas pga för mycket parfym 😅 Efter det har vi en regel i vĂ„r familj, ingen (inkl jag sjĂ€lv sĂ„klart) fĂ„r ta parfym inom en timme frĂ„n att vi ska Ă„ka nĂ„gonstans. Är det bara 59 min kvar? DĂ„ fĂ„r man gĂ„ utan parfym. 90-talslĂ€ppar... En brunaktig lipliner med ett lĂ€ppstift i en helt annan fĂ€rg, dĂ€r liplinern blir en riktigt skarp linje mot lĂ€ppstiftet. Tyckte inte att det var snyggt dĂ„ och tycker inte att det Ă€r snyggt nu. DĂ€rmed inte sagt att man inte kan göra snygga lĂ€ppar om liplinern Ă€r annan nyans Ă€n lĂ€ppstiftet! Vissa gör helt grymt snygga ombreeffekter och de Ă€r helt bortrĂ€knade hĂ€r. Jag menar enbart dĂ€r man bara gjort en lipliner i en mörk fĂ€rg rakt upp och ner och sen har ett t.ex nude lĂ€ppstift innanför utan att göra en snygg blend
FortsÀtt utforska gemenskapen!