Beauty turn-offs (mina icks inom beauty)
Tänkte visa upp bilder för att klargöra det som jag menar, men det kändes lite otrevligt att lägga upp någon annans bild för att säga att detta är en ick😂🥲 Ville också notera att detta är vad jag tycker och vad jag inte skulle ha på mig, det kanske passar på andra personer men jag skulle inte göra det☺️
1 - Volymfransar med D-curl, när man har lösfransar eller fransförlängning och väljer de som ger volym men med en D-curl. Tycker att ögonen ser stängda ut och i vissa fall när det är extremt då ser det ut som att man har spindlar på ögonlocket🌚 Jag har inget emot fransar, problemet ligger i D-curl med volym!
2 - Brittish makeup trenden, ett oranget ansikte med extramt mycket bronzer som är felplacerad, volymfransar och ljusa läppar🌚💔
3 - Ögonbryn som inte passar en! Ögonbryn passar olika på olika personer så dessa stilar kan passa på vissa personer🤓 Mörka boxy ögonbryn, riktigt bushy ögonbryn och laminerade ögonbryn som når ända upp till pannan🌚💔 liksom plz stop, gör din ögonbryn så att de passar ditt ansikte🤓
Menar inget illa ifall någon här på communityt gör något av punkterna ovan, det är bara vad jag tycker och inte skulle göra på mig själv🥰