/ Beauty tools och dagens look (som beskriver hur det känns
Kristina
Beauty Pro
20/01/26-13:52
Beauty tools och dagens look (som beskriver hur det känns just nu)! Och så en del av min outfit 😮...🌞 Dags att resa imorgon. Jag och dottern är så sjukt taggade nu så det går inte ens att beskriva 🤩 (konsert i Polen 🎵🎶). Beauty tools som jag gillar är ⚒️ Kylie Cosmetics - Face Mask Brush - slipp bli kladdig ⚒️ HICKAP - Moisture Release Face Mist - (kan inte tagga den) Dermatologiskt testad på känslig hud. Återfuktar och ger bra med glow! I dagens look är det mitt vanliga smink jag har som favorit. 💗 Naturie - Hatomugi Essence 💗 LH cosmetics - Blomma Palette 💗 Dolce & Gabbana - Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length 💗 DIOR - Dior Addict Lip Glow 48-Hour Hydrating Lip Balm i färgen pink 💗 Fenty Beauty - Hair And Body Mist Jag hoppas ni får en fortsatt underbar dag. Vi hörs snart igen 💗💗💗
Hatomugi Essence 500 ml
Naturie
Hatomugi Essence 500 ml
Blomma Palette
LH cosmetics
Blomma Palette
Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length Refill 01 Total Black
Dolce & Gabbana
Everfull Hi-Definition Mascara 36H Defined Volume & Length Refill 01 Total Black
Dior Addict Lip Glow Natural Glow Custom Color Reviving Lip Balm 057 Shimmer Cinnamon
DIOR
Dior Addict Lip Glow Natural Glow Custom Color Reviving Lip Balm 057 Shimmer Cinnamon
Hair And Body Mist 90 ml
Fenty Beauty
Hair And Body Mist 90 ml
Face Mask Brush
Kylie Cosmetics
Face Mask Brush
Fortsätt utforska gemenskapen!