/ ✨️💖 Beauty Testers 💖✨️ Det har verkligen varit ovanligt
Nikki
Beauty Pro
16/12/24-13:02

✨️💖 Beauty Testers 💖✨️

Det har verkligen varit ovanligt många testprodukter den här hösten och väldigt roligt att också så många relativt nya community medlemmar fått möjligheten att bli utvalda Beauty Testers.

Jag är själv väldigt aktiv på communityt och gillar verkligen detta forum vilket jag hoppas framgår av mitt engagemang. Ett engagemang som absolut inte har någonting att göra med eventuella gratisprodukter som ni nog förstår. Jag har blivit utvald en gång de senaste 15 månaderna (testade en hudvårdsprodukt från Hickap tidigare i höstas och gången innan dess var i september 2023) så att man har större chans ju mer aktiv man är stämmer kanske inte alltid! 😂

Jag har anmält mitt intresse till de flesta produkter som lagts ut. Om det gäller produkter som inte är för min hudtyp eller t ex för färgat hår skickar jag inte in dessa då jag tycker att de bäst testas av rätt målgrupp. Detsamma gäller om det är produkter jag redan har eller haft. Då kan någon annan få chansen i stället.

Är det bara jag som tänker så här? Hur gör ni andra, skickar ni in på allt oavsett om produkten passar er?

Kommentera gärna oavsett vad ni tycker eller vill dela! Jag behöver er hjälp för att öka mina chanser! 😂🥰

Fortsätt utforska gemenskapen!