/ Beauty tester
Serap
Beauty Pro
11/09/26-19:55

Beauty tester

Tack KICKS för att jag fick chansen att testa denna fantastiska produkt. Jag har nu använt Innisfree Green Tea Seed Hyaluronic Cream i ungefär en vecka och är positivt överraskad över resultatet.Jag har ganska torr hy och märker tydligt att huden känns mer återfuktad, både på kvällen och när jag vaknar på morgonen.

Jag använder krämen efter serum, både på kvällen innan jag går och lägger mig och på morgonen innan jag sminkar mig. Den absorberas snabbt och känns varken fet eller kladdig. Jag tycker även att sminket sitter bättre under dagen när jag använder den i min morgonrutin.

Jag har också fått flera komplimanger från mina kollegor som tycker att min hy ser mer glowig ut,så roligt att höra det.🥰 Även min man har testat krämen i några dagar och upplever att huden känns återfuktad när han vaknar.

Förpackningen känns dessutom riktigt lyxig. Burken är gjord av glas och är ganska tung, vilket ger en fin och exklusiv känsla.Krämen är doftfri, vilket säkert uppskattas av många, men för mig blir det faktiskt ett litet minus eftersom jag personligen tycker om när hudvårdsprodukter har en mild och härlig doft.

Ett till litet minus är också att jag kan bli lite glansig i T-zonen, men eftersom jag har torr hy är det inget som stör mig särskilt mycket. Ett stort plus är också priset,jag tycker verkligen att den är prisvärd.

Jag har blivit mer och mer intresserad av koreansk hudvård på sistone, och den här produkten har verkligen gjort mig ännu mer nyfiken på att testa fler.

Innisfree Green Tea Seed Hyaluronic Cream 50 ml
Innisfree
Innisfree Green Tea Seed Hyaluronic Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!