/ Beauty produkter som faktiskt är värda ”Hypen”.
Rana
KICKS Beauty Expert
10/08/26-08:56(redigerad den 10/08/26-08:58)

Beauty produkter som faktiskt är värda ”Hypen”.

Det finns otroligt många virala beauty produkter på marknaden just nu, men alla lever inte upp till hypen.✨ I de här Beauty Talk inlägget tänkte jag därför dela några av de produkter jag faktiskt tycker är värda att investera i baserat på resultat, formula och hur väl de presterar i praktiken.

här kommer mina 5 produkter som är "worth the hype":

1. NARS Bronzing Powder - En klassiker som ger en naturlig, jämn och solkysst finish utan att kännas för tung på huden.
  2. Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray- Perfekt när du vill att makeupen ska hålla länge och samtidigt behålla en fin, fräsch finish.
  3. YSL Make Me Blush Bold Blurring Blush – Ett puderrouge med otroligt fin finish som ger färg samtidigt som det smälter snyggt in i basen.
  4. Fenty Beauty Gloss Bomb – En av de läpprodukter som verkligen lever upp till hypen. Ger mycket glans, känns bekväm på läpparna och fungerar både över läppenna och helt själv.
  5. Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder – En riktig favorit. Fixerar basen, minskar glans och ger huden en len finish utan att behöva använda mycket produkt.
Laguna Bronzing Powder 05
NARS
Laguna Bronzing Powder 05
Airbrush Flawless Setting Spray 34 ml
Charlotte Tilbury
Airbrush Flawless Setting Spray 34 ml
Make Me Blush Powder 23
Yves Saint Laurent
Make Me Blush Powder 23
Secret Brightening Under Eye Setting Powder Golden
Laura Mercier
Secret Brightening Under Eye Setting Powder Golden