Det finns otroligt många virala beauty produkter på marknaden just nu, men alla lever inte upp till hypen.✨
I de här Beauty Talk inlägget tänkte jag därför dela några av de produkter jag faktiskt tycker är värda att investera i baserat på resultat, formula och hur väl de presterar i
praktiken.
här kommer mina 5 produkter som är "worth the hype":
- NARS Bronzing Powder - En klassiker som ger en naturlig, jämn och solkysst finish utan att kännas för tung på huden.
- Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray- Perfekt när du vill att makeupen ska hålla länge och samtidigt behålla en fin, fräsch finish.
- YSL Make Me Blush Bold Blurring Blush – Ett puderrouge med otroligt fin finish som ger färg samtidigt som det smälter snyggt in i basen.
- Fenty Beauty Gloss Bomb – En av de läpprodukter som verkligen lever upp till hypen. Ger mycket glans, känns bekväm på läpparna och fungerar både över läppenna och helt själv.
- Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder – En riktig favorit. Fixerar basen, minskar glans och ger huden en len finish utan att behöva använda mycket produkt.