Beauty First Impressions đ Denna övertrĂ€ffade faktiskt alla mina förvĂ€ntningar! đ Doften Ă€r verkligen perfekt avvĂ€gd, ger en perfekt hint av att det Ă€r nĂ„got som doftar magiskt gott utan att âta överâ doftmĂ€ssigt. Jag tycker Ă€ven att doften Ă€ndrar karaktĂ€r frĂ„n att först dofta lite svagt av citrus till att sedan dofta lite mer och lite djupare, och dĂ„ försvinner doften av citrus. Den kommer ut i en dimmig mist vilket Ă€r perfekt för att ha den i hĂ„ret. Visst, den Ă€r dyr men jag skulle Ă€ndĂ„ sĂ€g att den Ă€r vĂ€rd det! đ detta var verkligen en doft i min smak đ«¶đ»
Jag kan inte se att det finns nĂ„gon beskrivning pĂ„ kicks hemsida men Sisley beskriver den sĂ„ hĂ€r pĂ„ sin egna hemsida: Den Ă€r sĂ€rskilt framtagen för att passa bĂ„de pĂ„ huden och i hĂ„ret och sprider sin doft under lĂ„ng tid. Den frĂ€scha och delikata formulan absorberas direkt och lĂ€mnar en doft som stannar kvar. Dess eleganta, förföriska sillage aktiveras vid varje rörelse. âšâšDoften öppnar med en livfull och uppfriskande not frĂ„n Hesperidernas trĂ€dgĂ„rd â citron, verbena och blommande lavendel â följt av ett hjĂ€rta av mimosa och aromatiska örter. Allt vilar pĂ„ en varm, omfamnande och trĂ€ig bas av bĂ€rnsten.âšâšDenna hĂ„r- och kroppsparfym Ă€r en diskret men karismatisk unisexdoft, som kan bĂ€ras för sig sjĂ€lv eller kombineras med andra parfymer för att förstĂ€rka och förnya doftupplevelsen.âšâšDen Ă€r subtil men fĂ€ngslande â en doft som avslöjar sin fulla charm för bĂ€raren och dem som kommer nĂ€ra. Och dess nĂ€rvaro dröjer sig kvar...