Beauty First Impression đ
TvÄ produkter som stÄr i duschen frÄn Kicks Supreme Calendar.
đ©” elementre Cleansing Gel - 3. 5% Glycerin
"Cleansing Gel Àr unikt utvecklad för att enkelt avlÀgsna makeup och rengöra huden. Den fylliga, vÀldoftande gelkonsistensen innehÄller 3. 5% glycerin som lÀmnar din hud rengjord, med en frÀsch och Äterfuktad kÀnsla. Allantoin och vattenlija hjÀlper till att lugnar en kÀnslig och stressad hud."
Jag tycker den gör det den sĂ€ger att den ska göra. Min torra hud blir ren utan att bli av med fukten. Mild doft med lite lite skum. Kommer att köpa den sjĂ€lv nĂ€r denna tuben Ă€r slut. đ
đ« Nuxe Prodigieux Shower Oil
"En underbar glamourös duscholja som förvandlas till ett skimrande lödder vid kontakt med vatten. Rengör skonsamt och lÀmnar huden sammetslen. Doften av Huile ProdigieuseŸ med apelsinblomma, magnolia, vanilj."
AlltsĂ„, jag förknippar Nuxe med fransk lyx och den gör huden mjuk med sin glittriga formula (man Ă€r ej glittrig efter dusch) MEN det Ă€r nĂ„got med doften. Den luktar absolut varmt och hĂ€rligt, samma doft som deras ikoniska kroppsoljor. Kan tĂ€nka mig att den Ă€r en bra bas till tex Burberry Godess och andra vaniljdofter. Men jag förknippar den med ett hundschampoo vi hade till vĂ„r hund för 15Ă„r sedan (Dogman man kan köpa pĂ„ tex Ica). đ
SĂ„ produkten = đ, men pga mitt doftminne sĂ„ kommer jag nog inte köpa om denna. đ