/ Beauty first Impression ! L'Oréal Professionnel Metal DX
Hildelilla
Beauty Pro
02/11/25-16:59(redigerad den 02/11/25-17:15)

Beauty first Impression ! L'Oréal Professionnel Metal DX Anti-Deposit Protector Concentrated Oil.

Jag skal testa håroljan från serien Metal DX, mitt förste intryck av oljan är mycket bra ,, Doften är lite Maskulint som resten av serien.

Behöver inte mycket produkt, jag använder den i mitt nytvättet håndduktorket hår. Mitt hår går långt ned på ryggen, behövde jag 2-3 tryck på pumpan. Tjock i konsistens.

Det som är specielt med denne serien och oljan är att den är en koncentrerade olja som är berikad med Glicoamine och skyddar håret mot ackumulering av metallpartiklar. Håret blir omedelbart starkare och mer närat. Efter endast en applicering: 97 % mindre brustna hårstrån och 2 x mer närat hår. Håret är fylligare och mer disciplinerat.

Efter använd denne oljan i 5 dager , ser jag skillnad, mitt hår har fått mer glans.. Håret blir inte fett som kan bli med andre håroljar jag har använd på mitt hår. Om mitt hår har blivit starkare får tiden vise.

Den har värmeskydd ++ och gör att håret torker snabbare.

Jag har nyligen fårget mitt hår, den lover att färgen vll sitte längre och bli mer glansigare och färgen blir mer levande. Jag måste använde den längre för å se om jag kan instämme med dette .

L'Oréal Professionnel Metal DX Anti-Deposit Protector Concentrated Oil 50 ml
L'Oréal Professionnel
L'Oréal Professionnel Metal DX Anti-Deposit Protector Concentrated Oil 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!