/ 💙 Beauty First Impression 🔮💙 Fick en tester pĂ„ en
Nikki
Beauty Pro
06/10/25-19:13

💙 Beauty First Impression 🔮💙

Fick en tester pÄ en herrparfym, Luna Rossa Ocean EdP, frÄn PRADA med ett köp nyligen. En doft jag inte provdoftat tidigare men som var lika trevlig för varje timme som gick under det att doften utvecklades. Den höll vÀldigt bra för jag hann t o m somna i den mjuka, varma vanilj- & amberbasen.

Det som jag verkligen gillar Àr att den passar bÄde de som gillar lite frÀschare dofter och de som gillar lite varma och trÀiga amberdofter. Den passar sÄ mÄnga utan att bli "mellanmjölk". De olika doftnoterna binds samman pÄ ett vÀldigt harmoniskt sÀtt. Den inleder frÀscht och saftigt med grapefrukt, sedan kommer trÀnoter med balsamiska doftstrÄk och slutligen amber och vanilj. Den har allt men blir aldrig för mycket citrus, för mycket trÀ eller för söt.

Passar dessutom Äret om och dag som natt.

Jag Àr nÀstan mÀrkligt nöjd. Jag blir inte himlastormande kÀr men den vinner i lÀngden. FörstÀrker bÀraren istÀllet för att vara en parfym som kommer bÀrandes pÄ Àgaren.

Sedan Àlskar man ju italiensk design.

"Flaskan Àr inspirerad av den tekniska förtrÀffligheten och den eleganta, dynamiska skönheten hos extrema segelbÄtar och speglar doftens inneboende kraft. Den kommer i en sofistikerad djupblÄ nyans som anspelar pÄ havets magnetiska djup. Den ikoniska röda PRADA-linjen, en symbol för innovation, har gjort den till en ikon. Den eleganta nattsvarta korken pryds av en röd prick, en symbolisk referens till luna rossa, den röda mÄnen."

Luna Rossa Ocean EdP 100 ml
Prada
Luna Rossa Ocean EdP 100 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!