Börjar dagen med att ge ansiktet lite kärlek och skydd i form av solskyddet från La roche-posay med SPF 50. Ville ha en högre faktor för ansiktet de dagar som jag är ute mycket. Därför klickade jag hem denna. Den känns dryg och verkar inte täppa igen perorerna eller irritera på nåt annat sätt. Går in fint i huden. 😎