/ Back to routines - NAGLARđŸ’…đŸŒ Jag Ă€lskar att hĂ„lla pĂ„ med
Sotnosen
Beauty Pro
28/08/26-14:12

Back to routines - NAGLARđŸ’…đŸŒ Jag Ă€lskar att hĂ„lla pĂ„ med naglar, jag tycker man kĂ€nner sig sĂ„ fin med fixade naglar đŸ’…đŸ» Jag har en vĂ€ldigt enkel rutin som jag hĂ„llt fast i, i alla Ă„r đŸ’…đŸ» oftast blir det nagelfix pĂ„ söndagarna sĂ„ har man fina naglar till kommande vecka. Min rutin Ă€r enkel: var noga med att ta bort allt gammalt nagellack sĂ„ man har en ren nagel att jobba med och grunda sen med ett bra baslack, jag anvĂ€nder opi som jag tycker Ă€r det bĂ€sta nagellacket âŁïž sen mĂ„lar jag direkt efter ett lager med fĂ€rgat nagellack pĂ„ alla 10 fingrar, dĂ€refter ett varv till med alla tio naglar (jag lĂ„ter det inte torka emellan) sedan ett sista tredje varv med nagellack pĂ„ alla 10 fingrar igen
 jag lĂ„ter inte detta torka utan tar direkt ett lager seche vite pĂ„ alla naglar. đŸ’…đŸ» om jag bara fĂ„r ge ett tips sĂ„ Ă€r mitt tips seche vite, det finns inget bĂ€ttre överlack. BĂ€st i alla kategorier och nagellacket torkar nĂ€stan direkt! Gör man enligt detta sĂ„ hĂ„ller naglarna i en vecka đŸ«¶đŸ»

Seche Vite Dry Fast Top Coat 14 ml
Seche Vite
Seche Vite Dry Fast Top Coat 14 ml
Natural Nail Base Coat Base Coat
OPI
Natural Nail Base Coat Base Coat
FortsÀtt utforska gemenskapen!