/ Är det något jag aaaalltid har hemma är det brun utan sol!!
Isabella
Beauty Pro
29/05/24-11:58(redigerad den 29/05/24-12:22)

Är det något jag aaaalltid har hemma är det brun utan sol!! jag har en sjukdom där man bl.a inte får vara i solen så det resulterar ju i att man är en riktig blekfis  men som tur är finns ju bus!! Denna från st.tropez blev den senaste jag köpte hem då jag såg så mycket om den på tiktok, och när jag precis hade applicerat den blev jag lite rädd för den var väääldigt pigmenterad mot min bleka bleka hud o det var supersvårt att få den jämn, det blev jätteflammigt.. så jag vågade inte ha på den i 6 timmar som det stod utan sköljde av den efter ca 1.5-2 h - och det blev såå bra resultat?! var i chock haha! efter det har jag testat den en gång till och då sov jag i den i ca 6-7h och resultatet blev en fin, jämn fejkbränna :) jag har testat mååånga olika bus, tycker inte att många ger sån fin färg på bara 1,5-2h utan de behöver verkligen dom där 6 timmarna för att man ska se någon skillnad, men denna gav tillomed färg på så kort tid! perfekt när man är på språng :) kommer absolut köpa om denna ❤

Self Tan Ultra Dark Violet Bronzing Mousse 200 ml
St Tropez
Self Tan Ultra Dark Violet Bronzing Mousse 200 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!