/ Äntligen ett solskydd utan white cast! ☀️
Lejla Ibrahim
Beauty Star
02/06/26-14:56

Äntligen ett solskydd utan white cast! ☀️

Jag har testat produkterna i ungefär en vecka nu och jag måste säga att de verkligen överraskade mig positivt!

Solkrämen blev snabbt min favorit. Jag har inte fått några utbrott eller irritationer alls, vilket annars kan vara ett problem för min hud. Som svart kvinna vet jag hur svårt det kan vara att hitta en solkräm som inte lämnar en vit eller lila hinna i ansiktet, ibland ser man ut som om man har glömt att blenda sin foundation! 😅 Men den här smälte in direkt i huden och lämnade en naturlig och fin finish. Ingen white cast, bara glow!

Sun Stick SPF 50 var också en riktig höjdare. Den är superenkel att ha med sig i väskan och perfekt för att bättra på skyddet under dagen. Ett stort plus är att den samtidigt håller läpparna mjuka och återfuktade. Solskydd och läppvård i ett, vad mer kan man önska sig?

Jag har själv väldigt torr hud och har därför inte använt Fluid Oil Control så mycket. Däremot gav jag den till min syster som har väldigt oljig hud, särskilt i T-zonen. Hon älskade den! Hon märkte stor skillnad på glansen under dagen och tyckte att huden såg fräschare ut. Hon hittade dessutom ett smart sätt att använda den ovanpå smink genom att spraya lite på en puff och sedan dutta på de oljiga områdena. Sminket höll sig fint och huden såg mycket mindre oljig ut.

Sammanfattningsvis är det här tre produkter som verkligen levererade. Det märks att de är genomtänkta och anpassade för olika behov. Jag kommer definitivt att köpa om dem när de tar slut.

Tack KICKS för möjligheten att testa dessa fantastiska produkter! ☀️💛

Välj en eller flera svar
Vilken hade ni viljat testa?😍
12Bidrag
Sun Spray SPF 30
Fluid Oil Control SPF 30
Sun Stick SPF 50
Skicka
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Matas Striber
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Fluid Oil Control SPF 30 Fragrance Free 50 ml