Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg
50% på Budgie!! Idag i kicks påskkalender är det 50% på Budgi
Rakel
15/04-10:23
50% på Budgie!! Idag i kicks påskkalender är det 50% på Budgie, ett redan väldigt budgetvänligt och högkvalitativ märke! De har tagit stor inspiration av K-Beauty världen och alla produkter är 100% veganska, så bra! Jag klickade givetvis hem lika grejer, men vill tipsa om två av sakerna jag redan har här hemma: Först är The Finishing Spray. Vågade inte ha för höga förhoppningar på denna först men alltså den är så bra! Jag har senaste månaderna verkligen försökt lära mig mer om mitt hår och provat produkter som får styling att hålla längre än 15 minuter och denna har varit sååå hjälpsam. Sprayar i håret när jag tex lockat klart och kramar in produkten i lockarna, märkt stor skillnad på hållbarheten 🙌🏼 Den andra är Volume Dry Shampoo, också en otrolig prisvärd produkt. Och som namnet anger så ger den absolut volym till håret, den doftar dessutom gott men inte alls för starkt. Tyvärr kan denna klia i hårbotten på mig ibland, så kan inte använda den flera dagar på raken. Men just sånt är ju väldigt individuellt så jag vill trots det rekommendera den, då det är en väldigt bra produkt! Har ni testat någon av dessa? Vad är era egna favoriter från Budgie?
BUDGIE The Finishing Spray 200 ml
BUDGIE The Finishing Spray 200 ml
BUDGIE The Mini Volume Dry Shampoo 100 ml
BUDGIE The Mini Volume Dry Shampoo 100 ml