/ 30 nyanser💖 jag tror att 120N eller 105W skulle passa mig
alicia.bexelius
Beauty Beginner
23/08/22-16:37
30 nyanser💖 jag tror att 120N eller 105W skulle passa mig bĂ€st💖 Everyone stop for one second and read! Mina bĂ€sta tips för den perfekta basen Ă€r att först och frĂ€mst rengöra huden, dĂ€r efter ska man gnugga en iskub eller doppa ansiktet i ett isbad. Sen ska du Ă„terfukta ansiktet, thats the key! Man ska ALDRIG applicera foundation utan att ha Ă„terfraktat ansiktet. Men efter det sĂ„ kan du dĂ€r efter applicera foundation, och kom ihĂ„g less is more, sĂ„ ta inte för mycket foundation utan anvĂ€nd ett mindre lager pĂ„ dem omrĂ„den som du faktiskt behöver foundation, anvĂ€nd alltsĂ„ inte foundation i hela ansiktet. Om du har finnar eller andra saker du vill tĂ€cka, he ett tjockare lager pĂ„ bara just det omrĂ„det. För applikation av foundation anvĂ€nd först en foundation borste, till exempel FLAERs buffing foundation brush 106 som gĂ„r att köpa pĂ„ kicks. DĂ€r efter sĂ„ fuktar du en beauty blender och baddar över ansiktet, med tillexempel en beauty blender frĂ„n mĂ€rket beautyblender som ocksĂ„ finns att köpa hos kicks. Gör du det kommer du GARANTERAT fĂ„ en sammetslen och naturlig sminkning med ett naturligt lyster! Thank me later💖💖💖
Sponge Original Pink
beautyblender
Sponge Original Pink
106 Buffing Foundation Brush
FLAER
106 Buffing Foundation Brush
FortsÀtt utforska gemenskapen!