30 nyanserđ jag tror att 120N eller 105W skulle passa mig bĂ€stđ
Everyone stop for one second and read! Mina bÀsta tips för den perfekta basen Àr att först och frÀmst rengöra huden, dÀr efter ska man gnugga en iskub eller doppa ansiktet i ett isbad. Sen ska du Äterfukta ansiktet, thats the key! Man ska ALDRIG applicera foundation utan att ha Äterfraktat ansiktet. Men efter det sÄ kan du dÀr efter applicera foundation, och kom ihÄg less is more, sÄ ta inte för mycket foundation utan anvÀnd ett mindre lager pÄ dem omrÄden som du faktiskt behöver foundation, anvÀnd alltsÄ inte foundation i hela ansiktet. Om du har finnar eller andra saker du vill tÀcka, he ett tjockare lager pÄ bara just det omrÄdet. För applikation av foundation anvÀnd först en foundation borste, till exempel FLAERs buffing foundation brush 106 som gÄr att köpa pÄ kicks. DÀr efter sÄ fuktar du en beauty blender och baddar över ansiktet, med tillexempel en beauty blender frÄn mÀrket beautyblender som ocksÄ finns att köpa hos kicks. Gör du det kommer du GARANTERAT fÄ en sammetslen och naturlig sminkning med ett naturligt lyster!
Thank me laterđđđ
beautyblender
Sponge Original Pink
FLAER
106 Buffing Foundation Brush