/ 1. Dr.Ceuracle Cleansing foam: Denna rengöring använder jag
Saira
Beauty Star
09/01/25-15:03
  1. Dr.Ceuracle Cleansing foam: Denna rengöring använder jag morgon och kväll. Rengör på djupet och räcker med en tävtt även om man har smink.
  2. Dr.Ceutacle Toner: Denna toner använder jag också morgon och kväll för att tillföra fukt.
  3. Dr.Ceutacle Essence: Även denna använder jag morgon och kväll för att boosta med vitamin C.
  4. Dr.Ceutacle Serum: Detta serum använder jag endast morgon för att få en jämnare hy.
  5. Balea: Ett serum som jag använder på morgonen som bidrar med vitamin C och skyddar mot orenheter samt att den innehåller spf.
  6. Dr.Ceutacle dagkräm: En dagkräm som passar mig perfekt som har fet hy, en kräm som återfuktar men inte gör hyn fet.
  7. Dr.Ceutacle nattserum: Ett nattserum rikt på vita propolis. Passar mig perfekt som har en fet hy.
  8. Dr.Ceutacle nattmask: Denna ansiktsmaks använder jag varje kväll som ett sista steg i min kvällsrurin för att bevara alla produkter och hyn får sig ett lyster på morgonen.
  9. Origins: Denna ansikstmask använder jag 2-3 dagar i veckan och den hjälper mig mot finnar och agerar även lite som en skrubb.
  10. Dr.Levy ögonkräm: En ögonkräm som har en kylande effekt och återfuktar och hjälper mot fina linjer. Smink under ögonen lägger sig bättre och blir ej kakig.

#Aco boost serum och krämer

Body Caring Hand Wash 280 ml
Body Caring Hand Wash 280 ml
Renewing Face Oil 30 ml
Renewing Face Oil 30 ml
Intimate Care Cleansing Oil 150 ml
Intimate Care Cleansing Oil 150 ml
Sun Soft Lips SPF25 12 ml
Sun Soft Lips SPF25 12 ml
Intimate Care Soothing Cream 50 ml
Intimate Care Soothing Cream 50 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!