/ 1. Dr.Ceuracle Cleansing foam: Denna rengöring använder jag
Saira
Beauty Star
09/01/25-15:03
Dr.Ceuracle Cleansing foam: Denna rengöring använder jag morgon och kväll. Rengör på djupet och räcker med en tävtt även om man har smink.
Dr.Ceutacle Toner: Denna toner använder jag också morgon och kväll för att tillföra fukt.
Dr.Ceutacle Essence: Även denna använder jag morgon och kväll för att boosta med vitamin C.
Dr.Ceutacle Serum: Detta serum använder jag endast morgon för att få en jämnare hy.
Balea: Ett serum som jag använder på morgonen som bidrar med vitamin C och skyddar mot orenheter samt att den innehåller spf.
Dr.Ceutacle dagkräm: En dagkräm som passar mig perfekt som har fet hy, en kräm som återfuktar men inte gör hyn fet.
Dr.Ceutacle nattserum: Ett nattserum rikt på vita propolis. Passar mig perfekt som har en fet hy.
Dr.Ceutacle nattmask: Denna ansiktsmaks använder jag varje kväll som ett sista steg i min kvällsrurin för att bevara alla produkter och hyn får sig ett lyster på morgonen.
Origins: Denna ansikstmask använder jag 2-3 dagar i veckan och den hjälper mig mot finnar och agerar även lite som en skrubb.
Dr.Levy ögonkräm: En ögonkräm som har en kylande effekt och återfuktar och hjälper mot fina linjer. Smink under ögonen lägger sig bättre och blir ej kakig.