/ 1. Det finns 30 olika nyanser. Nyansen 105W skulle passa min
Emelie
Beauty Beginner
29/08/22-17:47
1. Det finns 30 olika nyanser. Nyansen 105W skulle passa min hudton bäst. 2. För en bra bas/foundation lägger jag mycket vikt på hudvården. Jag använder body shops liquid peel som exfolierar bort döda hudceller och smuts, några gånger i veckan. Använder alltid dubble-cleanse när jag haft en bas. Efter tvätt använder jag Lumenes hudvårdsserier Nordic-c (valo) serum och dagkräm samt arctic hydra care (arktis) en fetare dagkräm (vid behov) Samt Spf för att skydda mot skadliga strålningar, använder en från nivea. Vid applikation av foundation använder jag mig av en fuktig beauty-blender (använder mig av en mindre variant för att ha bättre kontroll över var jag lägger produkterna) Ibland blöter jag den bara i vanligt vatten och ibland sprayar jag den med Urban Decay all nighter. Om jag bara har blött svampen i vatten använder jag mig av Urban Decay all nighter efter jag är klar med basen och sprayar i hela ansiktet. Så mina tips är bra rengöring/ hudvård samt fuktig beaty-blender och settingspray på det!
Fortsätt utforska gemenskapen!