/ Beauty Tester reviews

Beauty Tester reviews

Här delar communityts utvalda Beauty Testers sina ärliga recensioner av de produkter de har fått testa av KICKS. Ansök om att bli en Beauty Tester genom att gå till Testprodukter-kanalen. Som Beauty Tester får du möjligheten att testa gratis produkter. Utforska kanalen för att se vilka produkter som för närvarande är tillgängliga för testning. Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Beauty Tester
Sofie
Beauty Pro
09/06/24-10:07
Jag har fått testa produkten Sunny Stories Instant Body Mousse i Cool Bronze färgen. Jag är inte en van brun utan sol användare men har använt några tidigare och denna produkt slår i hästlängder. Det första jag la märke till var hur gott den luktade. Inte alls i närheten utav hur en bus brukar lukta. Den var även väldigt lätt att applicera och se var man hade smörjt in sig. Den gav inga ränder alls. Samt att jag älskade att den gick är det violetta hållet och inte det orangea. På bilden har jag smörjt in ena benet och låtit det varit på en hel natt. Man måste skölja av busen så det 'överflödiga' från moussen åker av. Men den sjunker lätt in i huden och färgar ej av sig innan man sköljt av. Det står att man ska ha den ca 1-2tim och sedan skölja av och sen lägga på mer om man vill ha ytterligare mörkare färg. Jag testade dock och sova ca 6tim och jag ser att jag ej behöver någon påfyllning efter en gångs användande. Jag har fått en tonande utjämning av färgen upptill då det enbart är mina ben som är vita nu på sommaren och resterande delar på kroppen är bruna så det är inga fula ränder elr att man kan se att jag ens BUSat mig. Denna produkt kommer vara en evig favorit hos mig och jag rekommenderar den starkt. Jag hittar inga alls nackdelar med den. Så nu är det bara andra benet som ska få lite färg på sig också 😀
Jag har fått testa produkten Sunny Stories Instant Body
Beauty Tester
Aaron
Beauty Pro
07/06/24-14:12
Invictus Perfum av rabanne. En vacker flaska med enkelt sprut som verkligen återspeglar de noter av hav den kommer med. En unisex perfym i mina ögon, den är otroligt söt i sina top noter med kanderade violer införseglad i en doves soap bar. Tiden rör sig och det gör även vågorna av havsvatten som slår mot dina ben. Jag respekterar denna perfymen och den vackra hinten av ecalyptus bakom ridåerna. Varar länge och sprider sig till flera rum runtom. 4/5 är inte min typ av doft men den hade passat på vilken annan man runtom mig med hjärtat på rätt ställe. Tack Kicks!
Invictus Perfum av rabanne. En vacker flaska med enkelt
Beauty Tester
Moa
Beauty Pro
04/06/24-13:59
Ida Wargs nya self tanning mousse blev en hit! Jag gick in med låga förhoppningar efter kommentarer om denna men eftersom jag blev en testare så var jag självklart tvungen att testa och wow vad positivt överraskad jag blev, så snygga bruna ben jag fick men två minus är att kladdigheten tog tid innan den avtog eller så var det kanske värmen? Och att det tog lång tid att få maxat resultat men skön att smörja in och inga fläckar heller 👌🏻😍
Ida Wargs nya self tanning mousse blev en hit!  Jag gick in
Beauty Tester
Gisela
Beauty Pro
04/06/24-09:40
Jag har fått chansen att testa lancomes nyhet Rénergie H.C.F. Triple Serum Eye, vilket var så roligt! Produkten är en riktig lyxprodukt vilket märks i både förpackning och formula! Jag använder den både morgon och kväll på samma sätt som jag använder ögoncreme! Det enda negativa är att på mitt exemplar så pumpar pumpen endast ut 2 av 3 crèmer som ska blandas i handen innan appliceringen vilket gör att själva serumet tappar lite av funktionen. Detta leder till att jag personligen är lite tveksam till om det höga priset är värt det, men själva produktionen är verkligen supertrevlig! Tips: ställ serumet i kylen för en extra skön känsla vid applicering morgon och kväll!
Jag har fått chansen att testa lancomes nyhet Rénergie
Beauty Tester
Miggis
Beauty Pro
03/06/24-14:39
Jag blev äntligen en testare 😍 och fick prova IDAWARGS cocoa self-tanning mousse. Men denna produkt behövs ingen sol utan wow vilket resultat på min mogna hy. Det tar några timmar att bli brun, smörj gärna lite till efter en stund så ser du så naturligt brun ut. Den klibbar lite i början men det torkar ut. Doften är kokos som jag kanske inte är så förtjust i men doften avtar. Slutsatsen av produkten är godkänt och väldigt naturligt.
Jag blev äntligen en testare 😍 och fick prova IDAWARGS
Beauty Tester
Nora
Beauty Pro
02/06/24-09:21
Jag fick möjligheten att testa denna brun utan solen från Ida Warg. Det ska vara en nyhet med kokos och vanilj doft. Uppskattade verkligen denna, luktade gott och var inte klippig. Färgade inte heller av sig på kläder. Jag hade denna på i 3,5 timme och fick detta resultat, trots att det blir gradvis brunare under 12 timmar. Rekommenderar denna! 🌞
Jag fick möjligheten att testa denna brun utan solen från
Beauty Tester
Malin
Beauty Pro
29/05/24-14:39 (redigerad den 29/05/24-14:40)
Jag hade turen att få testa Masterpiece 2 in 1 lash wow - volume & lenght från Max Factor i färgen Midnight black.  Detta är en 2 i 1-mascara som ger dig möjligheten att själv välja om du vill fokusera på volym eller längd. Det går självklart bra att blanda dessa och först använda längd för att sedan vrida borsten och lägga ett lager volym efter. Jag har nu använt denna produkten i några veckor och här är lite av mina reflektioner. Jag har testat både längd för sig och volym för sig samt testat att göra en mix av båda. Jag upplever dock inte att den bidrar med någon direkt volym utan jag ser det som en helt vanlig mascara. Skulle jag jämföra denna med mina andra mascaror så skulle denna få 3/5 just för att jag har andra mascaror som jag upplever att jag får mycket mer längd och volym av.  Jag skulle säga att mascaran i sig är bra om man är ute efter en vanlig vardagsmascara som ger ett litet fylligare intryck och mer färg. Förpackningen kändes dock väldigt billig och plastig. Den guldiga pluppen på toppen, där man kan välja om man vill ha volym eller längd, var väldigt glappig och kändes väldigt billig. Positivt  • Smidigt att ha en produkt med två ”användningsområden” Negativt • Plastig förpackning  • Levde inte upp till förväntningarna gällande volym och längd
Jag hade turen att få testa Masterpiece 2 in 1 lash wow -
Beauty Tester
Liz
Beauty Pro
26/05/24-14:51 (redigerad den 26/05/24-15:30)
Jag fick förmånen att som Beauty Tester testa mascaran Masterpiece 2 in 1 Lash Wow från Max Factor i färgen Midnight black. Jag tycker att den är lika bra som många dyrare mascaror. Den går lätt att bygga på i flera lager för mer volym utan att fransarna klibbar ihop sig. Och man kan genom att vrida på borsthandtaget göra så att borsten blir kort och tjock för volym, eller lång och smal för längd. Tack Kicks för att jag fick testa denna! ❤️
Jag fick förmånen att som Beauty Tester testa mascaran