/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Novisen
Beauty Star
10/05/24-21:15
Tips på bästa concealer🙏🙏 Inte lägga sig i väck, fullt täckande sitta hela dagen
Nara
Beauty Star
10/05/24-19:04
Måste dela med er min favorit primer under vår/sommar tider. Giorgio Armani med SPF 40 UV master primer. Ger så fin glow kan bara ha den ibland o även under fundation , kakar inte o skär sig inte heller ( det har nog varit rätt fundation märke) men 3-je året i rad köper jag den. Tidigare hade dom dock i 50SPF men kan inte hitta det nu. Såg att dem har gjort om o den jag taggat via kicks är 30 Spf , tråkigt nog. Har ni några bra SPF50 bas förslag som ni återkommer till varje år ? Kram Nara✨💫
Måste dela med er min favorit primer under vår/sommar tider.
Nadila
Beauty Pro
10/05/24-18:43
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
10/05/24-17:52
🎉 TIME TO CELEBRATE 🎉 Ett community är ingenting utan sina medlemmar! Tack @KICKS för att ni gjort det möjligt för oss ALLA att TILLSAMMANS skapa en härlig och inspirerande mötesplats!
🎉  TIME TO CELEBRATE  🎉  Ett community är ingenting utan
Pion
Beauty Pro
10/05/24-17:37
Mitt senaste köp! Ett rött till naglarna kändes uppiggande nu när det varmare ute 🌞🌺 Också kul att få prover när man handlar
Mitt senaste köp! Ett rött till naglarna kändes uppiggande
Pion
Beauty Pro
10/05/24-17:13
🌺Det är kul att läsa om andras tips och rekommendation men jag undrar också om det är som ni varit missnöjda med. Det blir som indirekt spartips 🌸
Sofia
Beauty Pro
10/05/24-16:01
🌱 Zarkoperfume Inception 🌱 Tack till @Linda-Marie som uppmanade mig att köpa denna trots att jag inte kunde testa den innan köp! Jag chansade och hade tur – jag är helt förälskad i denna doft. 💚 Det är den enda unisexparfymen jag någonsin luktat på som inte luktar för manligt. Det är som att den är sprungen ur naturen utan någon tanke på varken manligt eller kvinnligt. Den är väldigt grön och naturig men utan att lukta typ mossa och sånt som jag inte gillar. Fräsch och uppfriskande som källvatten. Jag vet inte hur jag ska beskriva doften, för mig luktar den som naturens krafter, som moder jord på flaska! Den är väldigt speciell och jag gillar den mer och mer för varje gång jag luktar på min arm nu. 💚 Denna parfym har sex faser av doftnoter istället för de vanliga tre – toppnoter, hjärtnoter och basnoter. Skulle verkligen rekommendera den till alla som gillar fräscha, gröna dofter, oavsett om du är manlig, kvinnlig, mitt emellan eller någonstans utanför boxen. 🏳️‍🌈 Den här doften passar alla åldrar också.
🌱 Zarkoperfume Inception 🌱 Tack till @136708369 som
Lilly
Beauty Star
10/05/24-15:13
Hej! Har ni något tips på någon nattkräm som är bra?✨😍