/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
12/05/24-09:26 (redigerad den 12/05/24-09:28)
Intressant information från Strålsäkerhetsmyndigheten 🌞 En t-shirt som motsvarar SPF 10 ger oftast ett betydligt säkrare och bättre skydd än solskydd med SPF 20. Anledningen är att de allra flesta endast använder 20-50% (!) av den rekommenderade mängden produkt. En annan anledning är att de flesta av oss också är för dåliga på att smörja in sig med mer solskydd tillräckligt ofta beroende på bad, svettning osv. Vi försöker nog alla göra rätt men behöver nog tänka: SMÖRJ MER och SMÖRJ OFTARE!!! 🌞🌞🌞 Tänk på att skydda barnens ömtåliga hud! Lägg denna webbtjänst från Strålsäkerhetsmyndigheten på minnet: 🌞🌞🌞 Minsoltid.se 🌞🌞🌞 Den hjälper dig att uppskatta hur länge du kan stanna i solen utan att bränna dig utifrån ålder och hudtyp! REKOMMENDERAS!!!
Intressant information från Strålsäkerhetsmyndigheten 🌞  En
Nono
Beauty Pro
12/05/24-07:53
Inköp från kicks online denna gång. När man köpte 2 produkter fick man en gåva. Handkrämen går bra in och ger en mild doft.
Inköp från kicks online denna gång. När man köpte 2
Micaela
Beauty Star
11/05/24-20:45
Någon som testat commun clouds hudvårdsserie? Jag har haft problemhy i flera månader men har äntligen lyckats återfå finare hy med denna serie 😍
Någon som testat commun clouds hudvårdsserie? Jag har haft
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
11/05/24-15:19
🌸💜🌸 Jag älskar doften av syren! 🌸💜🌸 Om ni är fler som tycker om denna rena och fräscha blomdoftnot så kan jag rekommendera att provdofta dessa två fina parfymer.
🌸💜🌸 Jag älskar doften av syren! 🌸💜🌸   Om ni är fler
Nara
Beauty Star
11/05/24-11:58
Så här gör jag när ska ska ut idag o PW -ka ☀️ Tvätta ansiktet först med micellär vatten ( Bioderma) sen tvätta med gel för ansiktet ( Maria Åkerbergs) Toka med toner ( Apolosophy ) från apotek hjärta Sen smörjer in med serum ( avi glow) Sen min favbo Embryolisse kräm, bas u name it Efter det använder jag solskyddskräm denna är från koreans serie tycker den är mjuk o lätt. Har även använd COSRX spf 50 med aloe vera i. Den är sååå bra. Och till sist om man vill då kör jag med bas från Armani den är också spf 40 för att få glow o fäsh look ☀️💞
Så här gör jag när ska ska ut idag o PW -ka ☀️  Tvätta
Bianca
Beauty Star
11/05/24-11:06
Ni som har testat Ole henriksen läppbalsam, vad tycker ni? Gillar ni den, vilken färg gillar ni mest? Jag vill klicka hem en men vet inte vilken jag ska köpa😊
Bianca
Beauty Star
11/05/24-10:18
Hej tjejer! Har ett Beauty hack som jag testat i några månader som jag ville dela med mig😊 För ett tag sen såg jag på tiktok hur en dermatolog tipsade om att använda hyaluronsyra på läpparna och kapsla in det med en tjockare läppbalsam/vaselin för att få lite plumpade läppar. Jag har gjort detta varje natt och har sett stor skillnad nu när jag provat hacket i flera månader. Själv har jag använt fenty och inkey list men man kan använda det med andra märken såklart.
Amanda
Beauty Star
11/05/24-07:59
Mitt senaste inköp från Kicks är denna produkt, i hopp om att minska mina mörka ringar under ögonen. Resultatet blev positivt! Använder den istället för concealer, och jag ser piggare ut och det håller sig fint under hela dagen!