Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Tilde
31/08-20:09
Det finns 30 nyanser och jag tror att 310N eller 305N skulle passa mig bäst. Mitt bästa foundationhack är att blanda min foundation med min hudkräm för att få en mer naturlig look.
Se mer
Evelin
31/08-20:01
Det finns 45 olika nyanser av Teint Idole Glow foundation och jag tror min perfect match är 03 Beige Diaphane 😍😍😍 Mitt bästa foundationhack är att ha en bra hudvårdsrutin med bra produkter som återfuktar din hy. Därefter använda en primer, min personliga favoriter är Smashbox illumination glow primer och låta den sitta på ett tag innan du applicerar foundationen med en borste. Min favorit foundationborste är från Flaer, 106 Buffing foundationborste. Voilà din foundation kommer vara perfekt 😊😊
Se mer
Sabah
31/08-19:57
Se mer
Faten
31/08-19:47 (redigerat)
Det finns 45 olika nyanser och jag tror att jag ska ha 04 Beige Nature. Mitt bästa tips är att använda serum, Glow och kräm under fondation.
Carolina Herrera Bad Boy Cobalt EdP 100 ml
Carolina Herrera Bad Boy Cobalt EdP 100 ml
Armani Armani Code Le Parfum Refill EdP 150 ml
Armani Armani Code Le Parfum Refill EdP 150 ml
Armani Armani Code Parfum 75 ml
Armani Armani Code Parfum 75 ml
Anastasia Brow Genius® Brow Serum
Anastasia Brow Genius® Brow Serum
Prada Paradoxe EdP 90 ml
Prada Paradoxe EdP 90 ml
Buxom The Main Attraction Mini Plump & Pout Duo
Buxom The Main Attraction Mini Plump & Pout Duo
Clarins SOS Lashes Serum
Clarins SOS Lashes Serum
Lancôme Absolue Precious Cells White Aura Day Cream 50 ml
Lancôme Absolue Precious Cells White Aura Day Cream 50 ml
MON SUN Whenever Wash Frosty Dawn
MON SUN Whenever Wash Frosty Dawn
Max Factor Miracle Pure Blush 01 Radiant Rose
Max Factor Miracle Pure Blush 01 Radiant Rose
Se mer
Annika
31/08-19:35
Det finns 30 olika nyanser. Jag brukar använda en mörkare på sommarhalvåret eftersom jag blir ganska brun och en lite ljusare på vinterhalvåret. Dessa mixar jag sedan till en lagom nyans på våren och hösten. Jag grundar alltid med primer och avslutar med en settingsoray. Jag tror att jag skulle passa i nyanserna 420 w och 240 w.
Se mer
Julia
31/08-19:34
1.Det finns 45 olika nyanser och jag tror att beige nature skulle passa mig. 2. Mitt bästa foundationhack är 1, en bra grund, bra hudvård och en bra primer. 2, inte ha för mycket foundation, de blir lätt kakigt och kladdig med "för" mycket foundation.
Se mer
Christine
31/08-19:29
Lancomes nya foundation finns i 30 nyanser och jag tror jag skulle funka i 120N med min lite kalla underton. Bästa tipset är väl rengjord hy, återfuktad och en bra primer. Fingertopparna funkar bäst att blend it in with 💯💯
Se mer
linnkarlsson00
31/08-19:26
Teint idole ultra glow foundation finns i 45 nyanser och den nyansen som är perfekt match för mig är ”03 beige Diaphane” Mitt bästa foundation hack är att applicera den med en Beauty svamp som är sprayad med en setting spray! Det blir aldrig så fint och varaktigt som när man gör på det sättet!
Se mer