/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Amanda
Beauty Star
05/10/24-10:07
Behöver tips på spf-spray/mist till ansiktet. Vill att den ska fördela sig jämt på huden, kunna användas för att fylla på med under dagen ovanpå smink 😊
Malin
Beauty Pro
05/10/24-09:06
🫧 BRYNFRÅGA 🫧 Jag tatuerade mina bryn för ca 3 år sedan och efter detta har jag försökt färga mina ögonbryn flertalet gånger. Det slutar alltid med att jag får en allergisk reaktion och får använda receptbelagda krämer för att få bort det. Detta innebär då att mina bryn som är väldigt ljusa behöver fyllas i varje dag även att jag har en tatuering under. Min fråga är då om det är någon som har tips på en färgad brynmascara som fungerar bra? Jag är ute efter en mörkbrun som inte har några röda pigment då min tatuering redan skiftar åt det håller. Jag har testat Loreal infaillible brows mascara men tycker att borsten är klumpig att hantera och svår att få jämn över brynet.
Nikki
Beauty Pro
05/10/24-06:09
Mitt senaste KICKS köp! 💅 ESSIE Expressie Nail Polish i färgen 540 life in 4d. Var ute efter ett ljusblått nagellack och hade turen att hitta ett på rea. Ser nästan mintgrönt ut på bilden men är mer isblått i verkligheten. Det är ett av deras Expressie, dvs. snabbtorkande. 100% vegan
Mitt senaste KICKS köp! 💅 ESSIE Expressie Nail Polish i
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
05/10/24-05:32 (redigerad den 05/10/24-05:39)
💧 Toner/Ansiktsvatten/Micellar 💧 🥥🌸🤍 Kylie Vanilla Milk Toner Mjölkig och lite tjockare konsistens. Mild och återfuktande. Passar alla hudtyper, även känslig. Svag doft av kokos och vanilj. Väldigt dryg. Jag använder den oftast på kvällen. 💧🤍💧 Lumene Deeply Purifying Toner Fräsch och uppfriskande. Härlig att använda på morgonen då jag inte använder någon annan rengöring. Passar kombinerad och fet hud. Prisvärd. 💜💚💜 Clinique Clarifying Lotion 2 Exfolierande toner för hudtypen Torr & Kombinerad. Använder vid behov ett par gånger i veckan och ibland även endast i T-zonen. Brukar även använda dessa två regelbundet men har dem inte för tillfället: PIXI Glow Tonic Ikonisk exfolierande och glowgivande toner. HICKAP Mad Molecules Micellar Toner Multifunktionell toner från svenska Hickap.
💧 Toner/Ansiktsvatten/Micellar 💧   🥥🌸🤍  Kylie Vanilla
Rorro
Beauty Star
05/09/24-22:03
Hej, är det någon som vet det mest optimala sättet för att applicera foundation så att det inte ”delar sig” över huden ett tag efter applicering?🩷
Nikki
Beauty Pro
05/09/24-21:32 (redigerad den 05/09/24-21:51)
Duschmousse från IDA WARG Ljuvligt krämig mousse i härliga dofter. Har testat flera och den på bilden är nog min favorit även om det är svårt att välja. Den doftar mysigt kryddigt tillsammans med vita blommor och vanilj. Vill man istället ha en fräsch och energigivande doft kan jag rekommendera den gula. 100% veganska
Duschmousse från IDA WARG   Ljuvligt krämig mousse i härliga
Ure
Beauty Beginner
05/09/24-21:02
Nikki
Beauty Pro
05/09/24-20:58
🌞 DIVINE EdP by Jean Paul Gaultier 🌞 En spännande mix där bl a salta havsnoter och bergamott (citrus) möter ljuva liljor och maräng. Parfymen lanserades förra sommaren och passar bäst som sommardoft tycker jag. Supersnygg flaska och en doft som håller väldigt länge för att vara en lättare doft. Finns som refill. Blir du nyfiken - provdofta i butik!
🌞 DIVINE EdP by Jean Paul Gaultier 🌞  En spännande mix där