Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Elin
01/09-07:27
Det finns 30 nyanser. Jag tror 01 Beige Albâtre skulle passa mig.
Se mer
Sofia
Lancome har 30 nyanser av Teint Idole Ultra Wear Care & Glow, för tillfället 7 nyanser på kicks.se. Min nyans skulle vara 240W.
Se mer
Jess
Det finns 30 färger men endast 7 hos KICKS Jag tror jag skulle passa i färgen 310N Mitt bästa fundationhack är nog att fördela med fingrarna och sen gå över med en svamp för att inte slösa produkt.
Se mer
Julia
01/09-07:26
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow foundation finns i 30 nyanser. Jag tror att 305N hade passat mig fint. Ett tips för att få sin foundation att lägga sig extra fint på huden är att regelbundet exfoliera. Då lägger sig foundationen som sammet på huden⭐️
Se mer
Christina
30 st. Jag skulle nog ha 220C
Se mer
Sara
Den finns i 30 st nyanser. Färgen 305N tror jag skulle passa mig bäst.
Se mer
Johanna
Det finns 30 nyanser och 120N hade passat mig bäst. Jag föredrar en lätt foundation som lyfter huden och därför föredrar jag en foundation som är lätt där du kan bygga en täckning som passar för tillfället och individen.
Se mer
Ayysha
01/09-07:25
Jag hittade att det fanns 40 olika nyanser och jag tror 06 skulle passa mig bäst! Ärligt talat jag har har problem med foundation för att den alltid blivit för kakig eller puderig men jag har märkt att det är för att min hud har varit väldigt torr innan jag lagt på primer och foundation. Så mitt tips är att smörja med en lätt ansiktskräm först och låt den smälta in sedan kör på med primer osv. Jag brukar också blöta min sminksvamp innan jag duttar ut foundation över ansiktet jag tycker det ger en mer naturlig look 🤩
Se mer