/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
05/18/24-10:21 (redigerad den 05/18/24-10:27)
Använder gärna stick och krämiga produkter istället för puderformula på sommaren 🌞🌺 Kan verkligen rekommendera dessa två veganska blush från Lumene för en fräsch naturlig look med fin lyster.
Använder gärna stick och krämiga produkter istället för
Linn
Beauty Pro
05/18/24-08:55
Igår fick jag en kommentar om att jag hade för mycket parfym. Det har hänt kanske en gång förut. Hur mycket är för mycket? Vissa parfymer måste man spraya 10 spray för att de ska dofta lite och med andra räcker det med två spray för att det ska vara lagom. Så det är svårt att veta. Hur vet ni vad som är lagom? Själv älskar jag mycket parfym…
Pion
Beauty Pro
05/18/24-08:36
En härlig fräsch mix är dessa från Jo Malone.  Jag kör de var för sig eller tillsammans. Den perfekta presenten då man kan bygga på och kombinera med olika dofter från Jo Malone. Kul att testa sig fram och kombinera dofter för att få en unik doft som man tycker passar en bäst. 🌺
En härlig fräsch mix är dessa från Jo Malone.   Jag kör
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
05/18/24-07:50
Lite parfym-inspiration 💗 eller Mors Dag-tips! ISSEY MIYAKE L'Eau D'Issey Pure Nectar EdP En fräsch, ren och feminin doft. Fruktig, lätt blommig och akvatisk. Doftnoter bl a: päron, honung, bergamott, vattennoter, pion och cashmeran. Ni som brukar läsa mina inlägg vet att jag älskar de flesta av Issey Miyake's dofter. Den japanska modedesignern lanserade sin första doft 1992 (taggar den också). Då helt unik och många har försökt återskapa de rena, porlande akvatiska inslagen som är så typiskt för de flesta av Issey Miyake's parfymer. Försök provdofta I butik (obs! stor risk att du blir förälskad 😍) Ljuvliga dofter du inte hittar på alla. Finns även några spännande herrdofter. MARC JACOBS Daisy Love Pop EdT Lekfull, söt gourmanddoft. Doftnoter: hjortron, bergamott (citrus), vispgrädde, pistage, mysk och benzoin. Marc Jacobs har genom åren lanserat väldigt många parfymer och denna är en av de senaste från i år (taggar även de andra nya). Har haft flera och har för tillfället denna och Perfect EdP. De flesta är lätta att bära och gillas av många. Man blir sällan besviken på Marc Jacobs dofter. BURBERRY Goddess EdP Elegant och lyxig. En mjuk, feminin och kryddig doft. Doftnoter: lavendel, kakao, ingefära och vanilj. En speciell doft som behöver upplevas så jag rekommenderar att ni provdoftar den i butik. Kanske mer en doft för höst och vinter men helt ljuvlig en varm sommarkväll också. Älskar kombinationen lavendel och vanilj. Och tänk er hur gott man somnar med denna drömdoft hängandes kvar. 🥰
Lite parfym-inspiration 💗 eller Mors Dag-tips!    ISSEY
Nikki
Beauty Pro
05/18/24-06:30 (redigerad den 05/18/24-06:34)
Om en doft kan kallas ikonisk efter 2 år så är det: 🌸 PRADA Paradoxe EdP 🌸 En blommig amberdoft, söt men fräsch och med något unikt som gör att den sticker ut och känns igen. Doftnoter: Päron, Citrus Apelsinblomma, Neroli, Jasmin Mysk, Amber, Vanilj, Benzoin Den lanserades 2022 och året efter kom PRADA Paradoxe Intense EdP. En lite mer kraftfull flanker där originaldoften känns igen men nu tillsammans med jordiga doftnoter som ger mer djup och gör doften lite tyngre. En smaksak men personligen föredrar jag originalet. Skulle också passa perfekt att använda originalet vår och sommar och Intense höst och vinter. Båda stannar länge på huden. Finns som refill.
Om en doft kan kallas ikonisk efter 2 år så är det:  🌸
Nr1drottning
Beauty Star
05/18/24-02:07
Vilken parfym är bäst till sommaren??
Nora
Beauty Pro
05/17/24-18:44
Dessa från Hugo boss är helt magiska! Solklar favorit parfym, doftar helt otroligt. Söt doft men inte för stark!🤩💗 Rekommenderar
Irena
Beauty Pro
05/17/24-18:36
Har varit på jakt efter en ny primer och bestämde mig för att testa denna. Ska på ett 18 års firande imorgon så vi får se om sminket håller hela dagen 😄 Tur att den finns i miniversion så man slipper köpa en fullsizeprodukt som inte funkar 👌
Har varit på jakt efter en ny primer och bestämde mig för