Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Beatrix
09/01-07:28
Det finns 30 nyanser. Det bästa produkten som jag har provat . Känns naturligt och täpper inte porterna. Dessutom håller hela dagen . På kvällen är det lätt att tvätta bort helt . Otroligt bra produkt.
Se mer
Marion
09/01-07:27
Teint Idole Ultra Glow Foundation finns i 30 nyanser och jag tror att 400W hade passat till min sommarhus. Mitt bästa foundationhack är att less is more. Jag börjar hellre med en liten mängd Foundation för att eventuellt bygga på. Jag är inte ute efter att dölja min hud utan snarare förbättra den!
Se mer
Madeleine
1. Den finns i 30 nyanser, ni har 7. För mig skulle nog 105w vara bäst men av era nyanser 120n. 2. Mitt bästa tips för foundation är att för att inte foundation ska krypa in i linjer o rynkor så när du sprejat med settingspray över slutgiltliga resultatet dutta in den medans den är lite fuktig med fingrarna där du har mest linjer som för mig under ögonen och runt munnen, så sitter den bättre och inte kryper in i linjerna under dagen utan de är redan typ fyllda. 🙈
Se mer
Nora
Det finns 45 olika nyanser och den som skulle passa mig är 035 beige dore
Se mer
Elin
Det finns 30 nyanser. Jag tror 01 Beige Albâtre skulle passa mig.
Se mer
Sofia
Lancome har 30 nyanser av Teint Idole Ultra Wear Care & Glow, för tillfället 7 nyanser på kicks.se. Min nyans skulle vara 240W.
Se mer
Jess
Det finns 30 färger men endast 7 hos KICKS Jag tror jag skulle passa i färgen 310N Mitt bästa fundationhack är nog att fördela med fingrarna och sen gå över med en svamp för att inte slösa produkt.
Se mer
Julia
09/01-07:26
Teint Idole Ultra Wear Care & Glow foundation finns i 30 nyanser. Jag tror att 305N hade passat mig fint. Ett tips för att få sin foundation att lägga sig extra fint på huden är att regelbundet exfoliera. Då lägger sig foundationen som sammet på huden⭐️
Se mer