/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
19/05/24-09:28
💚 Gröna aromatiska dofter med citrus 🍋 och grönsaker (!) 🍅🥕💚 Det här är intressant! Har nu provdoftat Maison Margiela's Replica From the Garden EdT två gånger och jag vet fortfarande inte vad jag tycker. Den doftar på ett sätt underbart och precis som den beskrivs. Solen gassar och du står i trädgården och plockar solvarma tomater som doftar så mycket som de aldrig kan göra när du köper dem i affären. Doften av bladen när du gnuggar dem, sötman från tomaterna blandas med de jordiga doftnoterna (nästan lite unkna) från jorden du står i. Men vill man dofta så är frågan? Oavsett, vill du ha en parfymdoftupplevelse som sticker ut från mängden så ska du provdofta denna! 🥰🍅 HERMÈS unisexdoft Un Jardin Sur Le Nil Edt har jag inte provdoftat ännu men är väldigt nyfiken på hur den kan dofta med en mix av bl a grapefrukt, mango, tomat, morot, lotus, pion, kanel, mysk och rökelse.
💚 Gröna aromatiska dofter med citrus 🍋 och grönsaker (!)
Caroline
Beauty Star
19/05/24-08:47
Hello! Vill tipsa om lite produkter nu inför sommaren för att få ett extra glow Först och främst till ansiktet så har jag märkt att ”vanlig” bus inte blir så bra, men där är Ida Wargs produkt susen, de är deras tanning drops som man lägger i sin fuktkräm och som sedan bildar färg efterhand som jag har märkt ger de mest naturliga och bästa resultatet på huden. Sedan till kroppen är de även deras instant tanning mousse som jag gillar bäst då man ser direkt vart man lagt den och man behöver inte tänka på att man måste vänta på att färgen ska utvecklas. Sen ett sista litet tips för att få de sista ultimata glowet är att köpa Hickaps Golden shimmer glow mist för kropp och ansikte, den ger verkligen de sista klicken på outfiten när man får helt lysande gyllene hud! Verkligen ett stort tips
Linn
Beauty Pro
19/05/24-08:39 (redigerad den 19/05/24-08:41)
Om jag skulle köpa en parfym till min mamma så hade det blivit den här då det är en av hennes favoritparfymer. Den doftar gott & fräscht och när jag doftar på den så kopplar jag doften till henne.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Caroline
Beauty Star
19/05/24-08:30
Hello! Vill bara tipsa om denna doften nu inför mors dag! Min mamma gillar verkligen söta fräscha doften och då är verkligen Ariana Grandes parfymer något att kolla efter om er mamma gillar det samma. De blir påfyllning i hennes parfymkollektion även denna mors dag! Tips på andra söta fräscha dofter?
Caroline
Beauty Star
19/05/24-08:11
Hello! Jag vill verkligen tipsa om denna parfymen La Belle intense av Jean Paul Gautier De är verkligen en god kvällsdoft, den är lite tyngre i sina noter men verkligen en doft man vill ha i sin parfym kollektion Den håller hur länge som helt också och doften utvecklas under dagen så den blir lite mildare med tiden men den sitter fortfarande som en smäck🙌🏻
Nikki
Beauty Pro
19/05/24-05:00
PERFECT EdP by Marc Jacobs Ljus, positiv och feminin. En fräsch doft där syrlig rabarber möter mild mandelmjölk. Doftnoter: Topp: Rabarber, Påsklilja Hjärtnot: Mandelmjölk Bas: Cashmeran, Cederträ Känns som en fräsch doft denna tidiga söndagsmorgon där solen redan värmer fastän luften fortfarande känns sval. En superfin doft till alla fantastiska mammor! Er kraft bär världen! 🌏
PERFECT EdP by Marc Jacobs   Ljus, positiv och feminin. En
Tindra
Beauty Star
18/05/24-15:30
Är den bättre eller sämre än orginalet, vad tycker ni?
Är den bättre eller sämre än orginalet, vad tycker ni?
Annika
Beauty Pro
18/05/24-10:56
Denna parfym från Lancôme är min doft att hylla min mamma med. Drygt 1 år av saknad så varför inte hylla älskade mamma med denna underbara parfym.