Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Daniella
Beauty Beginner
29/02/24-13:48
Önskas: Tips på concealer Jag är nybliven mamma och har därför lite mörkare påsar under ögonen och mer linjer under ögonen än vad jag är van vid. Pga detta behöver jag köpa en concealer som gömmer det mörka och samtidigt inte sätter sig i de fina linjerna. Tips mottages gärna! 😍
Irena
Beauty Pro
29/02/24-12:45
För er som är intresserade av layering så kan jag säga att detta blev en match made in heaven 👌🌸
För er som är intresserade av layering så kan jag säga att
doriabatchassi98
Beauty Star
29/02/24-11:55
Bästa foundation och pudret för ett rimligt pris. Pudret är verkligen min favorit puder, gör sminket så fint
Bästa foundation och pudret för ett rimligt pris. Pudret är
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
29/02/24-10:58
Något som är ständigt aktuellt och behöver upprepas: I det unika bor skönheten 🌺 Tack @KICKS för att ni föregår med gott exempel! 💖
Något som är ständigt aktuellt och behöver upprepas:  I det
Nikki
Beauty Pro
29/02/24-08:00 (redigerad den 29/02/24-08:02)
God morgon! Idag är dagen som bara finns vart 4:e år så gör den speciell! Känner att det får bli en DONNA dag! Valentino Donna Born In Roma EdP En parfym som bara gått uppåt eller legat högt på topplistan sedan den lanserades 2019. Kanske är den redan en favorit eller en blivande om du inte provdoftat den ännu? En blommig amberdoft med både tränoter, vaniljsötma, lite kryddighet men ändå fräsch. En väldigt feminin doft! Doftnoter:Topp: Svarta vinbär, rosépeppar, bergamott (citrus) Hjärtnoter: Jasmin x 3 (jasmin, jasmin sambac & jasmin te) Bas: Bourbon vanilj, cashmeran, guaiac trä (söt rökig läder) Ha en fin dag! 🌷
God morgon!  Idag är dagen som bara finns vart 4:e år så gör
Jennifer
Beauty Pro
28/02/24-21:21
Vilka är era favorit parfymer till vardags och kväll/fest? Jag är ute efter några nya och vill få lite idéer✨ Just nu har jag bara parfym från caia så har inget stort förråd alls, har precis börjat få intresse för parfymer💜
Nikki
Beauty Pro
28/02/24-19:44
Hur länge räcker parfymen ??? En 30 ml parfymflaska ger ca 420 spray.  50 ml ska kunna ge 700 spray och 100 ml ger ungefär 1400 spray. Och nej, jag har inte räknat! 😂
Hur länge räcker parfymen ???  En 30 ml parfymflaska ger ca
Jabeen
Beauty Pro
28/02/24-18:44
My recent purchase at KICKS, BeautyAct Hydra Repair Melting Cream really amazing moisturizing cream that work well on my skin so I bought it twice.
My recent purchase at KICKS, BeautyAct Hydra Repair Melting