Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Ellen
01/09-20:18
Det finns 45 nyanser och jag tror att 005 beige ivoire hade passat mig bäst. Mitt främsta tips är att återfukta huden ordentligt och spraya med setting spray innan man applicerar foundationen
Se mer
Hanna
01/09-19:54
Den finns i 30 nyanser och jag skulle gissat på att 110c passar mej. Jag blandar min foundation med flytande highlighter och använder fingertopparna till att applicera och en blender/svamp till att fördela den i ansiktet. Det funkar för mej.
Se mer
Ingela
01/09-19:47
Det finns 30 nyanser och jag tror att nyansen beige ocre hade passat mig. Mina bästa foundationhacks är att grunda med en settingspray innan applicering samt välja kvalitativa märken. Man får kvalité utifrån vad man betalar🌟
Se mer
Emilia
01/09-19:43
Det finns 30 stycken olika nyanser och jag tror nyansen 02 Lys Rosé skulle passa mig bäst och mitt bästa tips är att blanda ut sin foundation med händerna och sedan gå in med en beaty blender. :) <3
Se mer
Ingela
01/09-18:56
Det finns 30 nyanser och jag tror att jag ska ha 115c i färg. Mitt bästa tips är att stå vid fönstret, så man ser resultatet i dagsljus när man lägger på foundation för att ha på dagen.
Se mer
Diana
01/09-18:46
Finns i 30 nyanser och skulle tro nr115c passar mig 😁. Bästa tipset att inte glömma solskydd under din foundation även när det är inte sol, skyddar även mot blå skärmen/data strålar som vi flesta jobbar med idag.
Se mer
elin.do
01/09-17:31
Det finns 30 olika nyanser och den som hade passat mig bäst är 045 Sable Beige. Ett bra lifehack till foundation är såklart settingspray. Det kan aldrig gå fel med för mycket. När man har gjort basen innan foundation sprayar man och sedan lägger man på foundation efter. Efter foundationen är klar så blir det mer settingspray över. Såklart ska man låta det torka båda gångerna. Detta ger ett glow och man blir dewy men ger också den här ”clean-girl” looken.
Se mer
Klara
01/09-16:51
Serien har 30 olika nyanser och jag tror att ”02 lys rosé” hade passat mig bäst! Mitt bästa foundationtips är att blanda ut foundationen med några droppar flytande highlighter för att få ett oemotståndligt glow!
Se mer