Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Nikki
16/06-10:36 (redigerat)
Vill bara tipsa om en av mina favoritparfymer, Dolce & Gabbana L´Impératrice EdT, som nu är på WEEKEND DEAL 50%. Den är fruktig och blommig med doftnoter av bl a kiwi, vattenmelon och rosa cyklamen. Fräsch, feminin och alldeles ljuvlig. En perfekt sommardoft med andra ord! 💗
Dolce & Gabbana L'Impératrice EdT 50 ml
Dolce & Gabbana L'Impératrice EdT 50 ml
Se mer
Julia
15/06-18:37
Beauty Tester
🌸 Hypnôse Le 8 Mascara 🌸 Jag har med nöje fått chansen att testa Hypnôse Le 8 Mascara från Lancôme, och WOW. Vilken skillnad från tidigare märken jag använt ifrån 😍 🌸 Denna mascara anser jag som volymgivande och perfekt till er som söker det i en mascara. Jag har redan tjocka fransar och söker mer en formula som förlänger fransarna och håller de på plats, då mina tenderar att sjunka naturligt som raka efter ett tag. Ett tag efter applicering så har fransarna separerat sig perfekt och håller sig fortfarande uppe!  🌸 Jag märker stor skillnad på tidigare mascaror man använt som ska utlova volym, men som har klumpat och tjocknat istället efter ett tag. Denna tjocknar inte ihop <3 Kommer att använda mascaran kontinuerligt nu för att se ifall mina fransar påverkas och blir starkare och fylligare, då formulan består av Lancômes egna forskning berikad med 8 aminosyror och vårdande balm.  🌸 Mascaran kommer att vara perfekt för er som söker volym och separerande tjocklek, men samtidigt för er som vill hålla fransarna uppe!  Är så tacksam över att fått testa Hypnôse Le 8 och att jag även fått ytterligare testprodukter, som jag ser fram emot att testa 💕
Lancôme Hypnôse Le 8 Mascara
Lancôme Hypnôse Le 8 Mascara
Se mer
Karin
15/06-16:40
Mitt absolut bästa beautyhack för sommaren är att färga ögonfransarna. Då behövs ogentiles ingen annan piffning. Fest looken löser man med lite läppstift/läppglans och somrig färg på naglarna
Se mer
Kristina @BeautyliftByKristina
15/06-06:57
Jag är såå sugen på en ny parfym till sommaren men är så himla kräsen 🙊 Just nu är jag ute efter en fräsch citrusdoft! Skicka era förslag plz! 🍋💛
Se mer
Hanna
14/06-18:30 (redigerat)
Beauty Tester
Perfekta produkterna inför sommaren🌸 Jag har nu under att tag fått testa två produkter från Sunny Stories☀️ 🌟Self tan illuminating body lotion gradual Jag har aldrig varit en stor brun utan sol användare men denna produkten förvånade mig stort!! De blir en härlig och fin solkysst bränna efter bara första användningen och den bygger upp jättefint, utan att bli orange. Man får ett härlig glow efter applicering, den torkar snabbt vilket gör att det inte kladdar ner och förstör sängkläder. Ett stort pluss är doften!! Får inte bus känsla alls🙏🏻 🌟Self tan kabuki blending brush Applicerade brun utan solen med denna härliga kabuki borsten!! Så härlig och mjuk, blandar in produkten som en dröm utan att det blir fläckigt eller randigt:) perfekt för både kropp och ansikte, om man inte vill använda den på hela kroppen är den perfekt för svåra ställen som händerna och fotknölarna! Måste säga hur imponerad jag är över dessa två!! Trodde aldrig jag skulle bli så här överraskad🤩 Rekommenderar starkt dessa och speciellt lotionen om man inte vill använda vanlig mousse☀️☀️ Har ni testat någon av dessa, vad tycker ni?
Sunny Stories Self Tan Illuminating Body Lotion Gradual 125 ml
Sunny Stories Self Tan Illuminating Body Lotion Gradual 125 ml
Sunny Stories Self Tan Kabuki Blending Brush
Sunny Stories Self Tan Kabuki Blending Brush
Se mer
Sofia
14/06-15:28 (redigerat)
Beauty Tester
Fick äran att testa den nya versionen av Lancômes storsäljare La Vie Est Belle- Oui. Den påminner väldigt mycket om originalet, fast med en lättare och blommigare doft. Personligen så tycker jag att den doftar underbart, men är tyvärr lite huvudvärks framkallande för mig (kommer dock inte vara förvånad om jag bär parfymen endå eftersom den luktar så ljuvligt). Doftnoterna som jag känner av mest utav dom som finns är hallon, ros och rosépeppar så om dessa noter är lockande för dig rekommenderar jag parfymen starkt. Den har också en väldigt ungdomlig och sensuell doft till sig så detta är en parfym som jag kan se många yngre personer uppskatta. Dessutom så känns både doften och flaskan väldigt lyxiga så är man ute efter lite lyx i livet så är den här parfymen perfekt.
Lancôme Oui La Vie Est Belle EdP 30 ml
Lancôme Oui La Vie Est Belle EdP 30 ml
Se mer
Johanna
14/06-10:24
Lumene - Invisible Illumination Instant Glow UV Primar SPF30 Jag som har lite torrare hud på vissa ställen. Är det verkligen lämpligt att jag köper den här. Jag vill bara lyfta frågan. Jag har ju hud som är lite blandat också. Det är det därför jag vill fråga så att jag inte köper något som är alldeles för torr för min hud. Eller för fet för min hud.
Se mer
Paulina @paulasmakeupvanity
Beauty Talks Ambassador
14/06-09:02
Happy Pride Month!💜 Hej allesammans! Mitt namn är Paulina (@paulasmakeupvanity på sociala medier). Jag är en självlärd makeup artist som absolut brinner för smink och beauty. Detta är mitt första inlägg här på Kicks Beauty Talks och därmed vill jag ta chansen och hylla Pride Month. Skickar all min kärlek till den här otroligt starka och vackra communityn! Ser framemot att se vad Kicks Beauty Talks har och erbjuda och även diskutera med er alla om det vi brinner för mest! BEAUTY! Här kommer en av mina favorit makeuplooks inför Pride som jag har skapat! Hoppas att ni tycker om den! Kram, @paulasmakeupvanity
Morphe Jaclyn Hill Palette Volume II
Morphe Jaclyn Hill Palette Volume II
Morphe 35XO Natural Flirt Artistry Palette
Morphe 35XO Natural Flirt Artistry Palette
Anastasia Brow Freeze
Anastasia Brow Freeze
Se mer