🌸 Hypnôse Le 8 Mascara 🌸
Jag har med nöje fått chansen att testa Hypnôse Le 8 Mascara från Lancôme, och WOW. Vilken skillnad från tidigare märken jag använt ifrån 😍
🌸 Denna mascara anser jag som volymgivande och perfekt till er som söker det i en mascara. Jag har redan tjocka fransar och söker mer en formula som förlänger fransarna och håller de på plats, då mina tenderar att sjunka naturligt som raka efter ett tag. Ett tag efter applicering så har fransarna separerat sig perfekt och håller sig fortfarande uppe!
🌸 Jag märker stor skillnad på tidigare mascaror man använt som ska utlova volym, men som har klumpat och tjocknat istället efter ett tag. Denna tjocknar inte ihop <3
Kommer att använda mascaran kontinuerligt nu för att se ifall mina fransar påverkas och blir starkare och fylligare, då formulan består av Lancômes egna forskning berikad med 8 aminosyror och vårdande balm.
🌸 Mascaran kommer att vara perfekt för er som söker volym och separerande tjocklek, men samtidigt för er som vill hålla fransarna uppe!
Är så tacksam över att fått testa Hypnôse Le 8 och att jag även fått ytterligare testprodukter, som jag ser fram emot att testa 💕
Lancôme Hypnôse Le 8 Mascara