/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Sofia
Beauty Pro
07/21/24-10:44

TOLKA LOOKEN - Tema 60-tal med LH cosmetics 1993 palette 💄
@Linda-Marie kom på den briljanta idén att vi ska använda våra 1993-paletter från LH cosmetics och köra en egen "tolka looken" här i communityt. Så kul! Temat är 60-tal och du tolkar temat hur du vill. 🤩 Haka på och lägg upp bilder på din 60-tals inspirerade look i Beauty looks! Självklart får alla vara med, oavsett om du har 1993-paletten eller inte. 🫶🏼

Taggar några som jag vet har paletten, hoppas att ni vill vara med och tolka looken! @Ida @creativenextraida @Veronica

Nikki
Beauty Pro
07/20/24-11:30

🧡🍋🍊⭐️ Vitamin C - glow ⭐️🍊🍋🧡

🧡🍋🍊⭐️  Vitamin C - glow  ⭐️🍊🍋🧡
Aaron
Beauty Pro
07/19/24-21:48

🎆min absoluta favorit produkt inom skincare!✨️
Chanel La mousse wash, 60€:

Jag har alltid varit en olje cleanser användare, men när jag gick in i chanels butik och hon prövade denna på min hand för skojs skull så var jag såld direkt. Mjuk, len, rengörande och bäst av allt icke-irriterande för känslig och acne benägen hud! Jag använder denna emellan alla andra hudvårds produkter jag provar.

Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
07/19/24-16:07

🍊🍓 Inspiration 🍓🍊

Ha en fortsatt fin fredag och en härlig helg! 🌞🍓

🍊🍓  Inspiration  🍓🍊   Ha en fortsatt fin fredag och en
Nikki
Beauty Pro
07/19/24-15:46 (redigerad den 07/20/24-11:44)

Nyhet: 🌸 PRADA Paradoxe Virtual Flower EdP 🌸

Gjorde ju ett inlägg om denna nya Paradoxe flanker för ett tag sedan och nu har den kommit till KICKS.

Nyhet: 🌸 PRADA Paradoxe Virtual Flower EdP 🌸  Gjorde ju
Nikki
Beauty Pro
07/19/24-11:08

KICKS köp 💅

Man kan väl inte ha för många nudefärgade nagellack!?😃

Nej, och särskilt inte när de kostar 20 kr!

Kan just nu inte hitta några nagellack från Atelier Rouge på hemsidan (!) men tror att detta som var på rea ändå är från någon äldre kollektion.

KICKS köp 💅  Man kan väl inte ha för många nudefärgade
Nikki
Beauty Pro
07/19/24-10:29

ZADIG & VOLTAIRE This Is Her! EdP 🤍🖤
&
DKNY Cashmere & Palo Santo EdP 🧡

Älskar dem redan men i höst blir de FANTASTISKA! 🥰

ZADIG & VOLTAIRE This Is Her! EdP 🤍🖤 &  DKNY Cashmere &
Blondy
Beauty Star
07/19/24-01:28

Bra kräm för acne ärr?