Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Elinor
Beauty Star
20/04/24-10:21
Någon som rekommenderar en bra hud produkter mot akne jag får på mina kinder, har mycket märken🥹😞
Någon som rekommenderar en bra hud produkter mot akne jag
Elinor
Beauty Star
20/04/24-10:06 (redigerad den 20/04/24-10:28)
Bästa concealern som reducerar mina mörka ringar runt ögonen👍🏼😊
Bästa concealern som reducerar mina mörka ringar runt
Louiseemretsson
Beauty Pro
20/04/24-08:29
🍒 MAKETHEMAKE 🍒 Jag kommer absolut klicka hem lite produkter från det nya märket hos kicks! Har ni testat något? 🍓
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Daniela
Beauty Beginner
20/04/24-06:41
Bästa killparfymen 👌
Bästa killparfymen 👌
Daniela
Beauty Beginner
20/04/24-06:39
Också en favorits. Får alltid komplimanger
Också en favorits. Får alltid komplimanger
Daniela
Beauty Beginner
20/04/24-06:36
Versace Purple Dylan 👌 10/10
Versace Purple Dylan 👌 10/10
Embla
Beauty Star
20/04/24-00:13 (redigerad den 20/04/24-00:15)
Den mest godaste luktande parfymen jag äger! Använder den heeeela tiden, för mig luktar den en blandning av lakrits och vanilj!🤤😍 Good Girl av Carolina Herrera
Den mest godaste luktande parfymen jag äger! Använder den
Emelie
Beauty Star
19/04/24-21:05
NATURLIG LOOK ÖGON Jag var lite less på kolsvart mascara till vardags och något som kunde ge mig en lite mer naturlig look för mina ögon. Långa mörka fransar i all ära men det får inte bli för överdrivet, i alla fall inte så som jag vill ha det när det är vardag. Tänkte att jag skulle testa en mascara som låg mer i färgen som mitt naturliga hår och började söka på bruna mascaror. Hittade en hyfsad ny mascara från Lumene - ett favoritmärke när det gäller basprodukter. Och visst gjorde Lumene inte mig besviken den här gången heller. Naturlig brun färg, bra borste som borstar upp även de små håren och ögonen får en naturlig look med det där lilla extra. Jag är supernöjd med den här mascaran och vill tipsa så många som möjligt om den. Har någon annan testat den? Jag kan i alla fall varmt rekommendera den 😊 Den heter lumene nordic berry lenght volymen mascara i färgen Brown. Någon annan som har en sån där riktig favoritprodukt att dela med sig av från lumene - förutom CC-creamen och denna mascara 😅
NATURLIG LOOK ÖGON Jag var lite less på kolsvart mascara