/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
14/07/25-05:23

HOLIDAY TIMES = Travelsize! ✈️🏖

Så smidigt med travelsize, önskar bara att fler parfymer fanns i denna storlek.

Ha en fin start på veckan! ☀️💕

HOLIDAY TIMES = Travelsize! ✈️🏖   Så smidigt med
Beija Flor Jet Set
Delicia Drench Jet Set Body Kit
Gift Set Spring Layering Collection EdP Gift Box
Sotnosen
Beauty Pro
13/07/25-16:31

Beauty First Impressions 💖 Jag har alldeles precis fått hem denna från Reviewclub och det kändes så spännande att testa den, jag såg fram emot mycket lyster och djup återfuktning! Men kanske är jag för torr för denna? Lystern satt i endast nån timme… eller så kanske man måste använda den regelbundet för att man ska se nån effekt av den? Hmmm…. Doftar gott gör den i alla fall Är det en keeper? Ja jag tror det, jag vill så gärna tycka om den!

Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
Lucy
Beauty Star
13/07/25-15:58

Äntligen har jag gjort en uppgradering av sminkspegel. Hade tidigare en som hade extremt dålig belysning att det inte ens gick att kalla den för sminkspegel. Men nu finally så har jag mig en 🥰 och jag är så nöjd !

Skaffade mig även en mindre som jag kan ladda och ha med mig när jag ska iväg någonstans och vara borta ett par dagar ☺️

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har ni någon makeup mirror ?
39Bidrag
Jaaa
Neee
Ska beställa
Äntligen har jag gjort en uppgradering av sminkspegel. Hade
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
13/07/25-12:15

The SHOCKING PINK LOOK

Tros bli en av höstens stora makeuptrender enligt DIOR.

Jag tycker ögonmakeupen i ceriserosa och brunt är jättesnygg! En färgkombination jag nog aldrig skulle kommit på själv. 🌺🍩

Vad tycker ni?

The SHOCKING PINK LOOK   Tros bli en av höstens stora
Nikki
Beauty Pro
13/07/25-12:03

En oväntat lyckad kombo 🩵⭐️

Valentino Donna Born In Roma The Gold EdP meets Sol de Janeiro's Cheirosa 39 🏝

En oväntat lyckad kombo 🩵⭐️   Valentino Donna Born In Roma
Born in Roma Donna The Gold EdP 50 ml
Le Cheirosa 39 Perfume Mist 90 ml
Jossan
Beauty Star
13/07/25-11:30

Jag behöver all hjälp jag kan få med att hitta bästa sminket till mitt bröllop, vill såklart att de ska hålla genom hela dagen, håller på att testa olika foundation just nu så behöver mest hjälp med allt annat förutom de och kanske om någon har parfym tips vill att de ska bli en wow känsla när man känner lukten av mig

Rebecka
Beauty Pro
12/07/25-20:30

Snälla @KICKS , kan ni se till att det här forumet blir prioriterat och får en egen app eller som minst en server som klarar av att vi använder oss av forumet. Nu är det verkligen inte roligt att komma in här längre då jag gång på gång har problem att lägga upp saker, skriva saker till mina inlägg, tagga saker, hitta det jag vill tagga.

Om inget händer snart kommer jag tyvärr inte längre orka försöka för att få upp innehåll här eller vara aktiv, vilket känns så tråkigt. För det kan ju inte vara vad ni vill då det faktiskt finns ett forum och det här är annars ett jättefint ställe att möta likasinnade.

Irena
Beauty Pro
12/07/25-19:46

givenchys nästa släpp! Älskar L'interdit linjen och denna lär inte göra en besviken 😍 kombon av päron, tuberose, myrra och patchouli.. 👌👌

givenchys nästa släpp! Älskar L'interdit linjen och denna