Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Linda-Marie
18/07-17:19 (redigerat)
Nu kom min vinst så spännande 😊😍💕tack igen KICKS för denna lyxiga vinst. Ska bli superkul att pröva alla produkter 😊. Ska ut o resa i Europa med tåg så några av dessa får absolut följa med på resan 💕.
Se mer
@skincarebyastrid
Beauty Talks Ambassador
17/07-19:18
Är såååå sugen på den här parfymen! 😍 Måste genast till närmsta kicks och dofta!
Lancôme Idôle Nectar EdP 25 ml
Lancôme Idôle Nectar EdP 25 ml
Se mer
Nikki
16/07-14:32
Hej! Jag älskar blush sticket från PIXI, On-The-Glow Blush i färgen Fleur, och använder det till både kinder och läppar. Tycker särskilt på sommaren att krämprodukter är extra härliga. Är lite nyfiken på PIXI Sheer Cheek Gel och undrar om någon har någon erfarenhet av den? Har inte haft möjlighet att prova den då den är slutsåld i många butiker.
Pixi Sheer Cheek Gel Natural
Pixi Sheer Cheek Gel Natural
Pixi On-The-Glow Blush Fleur
Pixi On-The-Glow Blush Fleur
Se mer
Nikki
16/07-14:05 (redigerat)
💧 Älskar denna ansiktsmist, St Tropez Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist, som ger ett superfint solkysst och naturligt resultat. Den doftar underbart tropiskt och ger en återfuktande och uppfräschad känsla. Resultatet syns efter 4-8 timmar. Jag brukar spraya på kvällen och vakna fräscht gyllene på morgonen. Om jag ibland önskar lite mer resultat sprayar jag en gång till då. Den färgar inte av sig, passar alla hudtyper och är 100% vegansk. En av mina absoluta favoritprodukter och jag förstår verkligen varför den är prisbelönad. 💛
St Tropez Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist 80 ml
St Tropez Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist 80 ml
Se mer
Elsa
16/07-09:44
En fräsch sommar look med mina nya favoriter🥰 Shiseido synchro skin radiant lifting foundation som jag duttar på ojämnheter, och sedan Anastasia Beverly Hills stick blush i färgen Pink Dahlia på kinder och lite på näsan för en solkysst känsla.💖
Shiseido Synchro Skin Radiant Lifting Foundation 130 Opal
Shiseido Synchro Skin Radiant Lifting Foundation 130 Opal
Anastasia Stick Blush Pink Dahlia
Anastasia Stick Blush Pink Dahlia
Se mer
Kristina @BeautyliftByKristina
15/07-20:31
Highlighteeer 🤌🏼
BeautyAct Glow-Up Liquid Illuminator Pearl
BeautyAct Glow-Up Liquid Illuminator Pearl
Se mer
Alexandra-Adriana
15/07-09:30
#Solskydd ❤️ Dessa produkter använder jag under sommaren för att skydda min hud ❤️ De är så fantastiska ❤️🥰
Se mer
Isabella
Beauty Talks Ambassador
14/07-11:22 (redigerat)
Hej alla!🥳✨ Isabella heter jag och är utbildad makeup artist och hårstylist! Så roligt att medela att jag är också Kicks Beauty Talks Ambassadör💃🏼 Sommar 2022 är full med så mycket färg!🌈 Så här har ni 6 olika "pop of colors" som ni kan göra för att spica till era ögonsminkningar!🌶✨ Produkter: LH Cosmetics Color Palette (449kr) Morphe x Nuane Fierce Fairytale 6-Piece Color Pencil Set (160kr) Urban Decay All Nighter Setting Spray (från 170kr) Loreal Paris Paradise Extatic Primer Mascara White (149kr) 🌈VILKEN VAR DIN FAVORIT?🌈
L'Oréal Paris Paradise Extatic Primer Mascara White
L'Oréal Paris Paradise Extatic Primer Mascara White
LH cosmetics Color Palette
LH cosmetics Color Palette
Morphe X Nyane Fierce Fairytale 6-Piece Color Pencil Set
Morphe X Nyane Fierce Fairytale 6-Piece Color Pencil Set
Morphe X Nyane Fierce Fairytale 6-Piece Eye Brush Set
Morphe X Nyane Fierce Fairytale 6-Piece Eye Brush Set
Se mer