Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
ingegerdk-78
Beauty Beginner
25/04/24-09:13
Jag har en favorit som vår och sommar parfym och det är Pink Molecule 🩷 Vilka tycker ni passar till vår/sommar?
Jag har en favorit som vår och sommar parfym och det är Pink
Emmy
Beauty Star
25/04/24-09:11
Var så taggad på denna men ack vilken besvikelse, luktade gott men fick huvudvärk efter bara en liten stund som höll i sig :( #kylie #parfym
Sofie
Beauty Pro
25/04/24-06:59
Tips på bästa ansiktskrämen att preppa under smink samt som är bra för oss med aknehy 🥰❤️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofie
Beauty Star
24/04/24-22:28
Vad är den bästa parfymen enligt er? Denna är min parfymen jag länka
Lovisa
Beauty Pro
24/04/24-14:30
Heej! Vill höra var alla har för favoritmascaror samt vad de mascarorna ger för effekt!! 😍
Charlotta
Beauty Pro
24/04/24-12:42
Lumene overnight care lash & eyebrow serumDet här är ett vårdande serum för ögonfransar och ögonbryn. Det är veganskt, innehåller bl.a peptider och används under natten. Den innehåller inte prostaglandiner och den passar mig som har känslig hy runt ögonen, jag blir inte röd och irriterad.Det är en smal pensel som man applicerar produkt vid fransraden samt ögonbrynen.Jag har använt detta serum nu i ca 1 år (inne på min andra produkt) och jag har fått både längre ögonfransar och fylligare ögonbryn - vilket jag tackar denna prisvärda och snälla produkt för🌟
Lumene overnight care lash & eyebrow serumDet här är ett
Lovisa
Beauty Pro
24/04/24-10:37
Hej hörni! Jag har ett såå bra beauty tips till sommaren! Och egentligen året runt också. Produkten jag pratar om är loreals true match tinted serum!! Älskar denna produkt😍 den är prisvärd och såå bra. Jag tycker den ger ett fantastiskt glow samtidigt som den är lättare i konsistensen ifall man önskar en lättare täckning till vardags. Om man vill ha mer täckning till lite mer festligare tillfällen går det superbra att bara lägga ett till lager produkt! Det blir inte kakigt alls 💕💕 Dessutom innehåller den nicinamide så den funkar som hudvård och smink samtidigt! Älskar sånna produkter😍😍 Någon mer som testat denna och gillar den? Jag äälskar den iallafall!! 🌸🌸
Hej hörni! Jag har ett såå bra beauty tips till sommaren!
Nikki
Beauty Pro
24/04/24-07:46 (redigerad den 24/04/24-07:50)
⭐⭐⭐ NYHET ⭐⭐⭐ NYHET ⭐⭐⭐ Beauty Balm Serum Boosted Skin Tint - en först-i-sitt-slag tonad fast serumformula som ger lätt till medium täckning för en strålande hud. Packad med 8 hudälskande ingredienser ger den en naturlig finish och fantastisk vård. Mångsidig och lätt att applicera har Beauty Balm en lyxigt silkeslen konsistens som känns lätt och blandar sig sömlöst. Framtidens Beauty Balm har kommit! -VARFÖR DU KOMMER ATT ÄLSKA DEN • Hybridformel som förenar hudvård och makeup • Fast serum packat med 8 hudvårdsingredienser • HA+ teknologi som fyller ut fina linjer och rynkor • Lätt till medium täckning för en jämnare hudton • Ger en naturlig finish med en hälsosam lyster • Viktlös, andningsbar formula med en känsla av en andra hud • Silkeslen textur som smälter in i huden för en sömlös, jämn finish • Snabb och enkel applicering hemma eller när du är på språng • Lätt att blanda med fingertopparna • Ljusa, brons och skulptera med det mångsidiga nyansutbudet • Finns i 16 flexibla nyanser• Icke-irriterande, dermatologiskt testad formula • Fri från ftalater, mineralolja, talk, sulfater, parabener, doftämnen • Parfymfri • Cruelty free + Vegan -NYCKELINGREDIENSER • HA+ MICROSPHERES - Hjälper till att jämna ut fina linjer och rynkor. • PEPTIDKOMPLEX - Hjälper till att främja ungdomlig hud. • FETTSPALTER - Hjälper till att skydda och återställa. • KOLLAGEN-STABILISATOR - Hjälper till att återfukta för en slätare effekt. • KOKOSOLJA - Hjälper till att reparera för strålande hud. • SHEASMÖR - Hjälper till att tillföra mjukhet och fukt. • MARULAOLJA - Hjälper till att nära med kraftfulla antioxidanter. • JOJOBAFRÖOLJA - Hjälper till att lugna och återfukta. -BESKRIVNING AV NYANSERNYANS 1 Ljus hud med en neutral undertonNYANS 2 Ljus hud med en kall rosatonNYANS 3 Ljus hud med en varm undertonNYANS 4 Ljus hud med en gyllene persikotonNYANS 5 Ljus hud med en neutral gyllene undertonNYANS 6 Ljus hud med en gyllene persikotonNYANS 7 Ljus hud med en sval olivtonNYANS 8 Ljus med en varm gyllene undertonNYANS 9 Medium hud med en gyllene undertonNYANS 10 Medium hud med en sval gyllene undertonNYANS 11 Medium till solbränd hud med en neutral undertonNYANS 12 Medium hud med en sval olivtonNYANS 13 Djup hud med en neutral gyllene undertonNYANS 14 Djup hud med en varm gyllene undertonNYANS 15 Djup hud med en varm undertonNYANS 16 Djup hud med en neutral underton
⭐⭐⭐ NYHET ⭐⭐⭐ NYHET ⭐⭐⭐  Beauty Balm Serum Boosted Skin Tint