/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Najma
Beauty Star
02/12/24-03:48
Denna mascaran är en favorit att alltid ha hemma! Just nu så använder jag mig an mascaran {Better than s*x} men upplever att själva borsten är för stor annars bra formula. Sky High är bra pris och formulan är bra och håller länge!
Nadila
Beauty Pro
02/12/24-00:26
Hacks/Llooks/Inspo   Det perfekta alla hjärtans dag makeup 💌 Tänk er en fin ute kväll med detta jag har raggat 👌😍
Kattis.Kiviharju97
Beauty Beginner
02/12/24-00:17
Hej, mitt hår blir så fruktansvärt torrt och går av väldigt lätt och snabbt, jag klipper mig regelbundet, använder sällan värme, färgar sällan, använder hårolja från bobbys samt schampo och balsam från bobbys, sover med silkesmössa men inget hjälper, har ni några tips? 🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
norramazan
Beauty Star
02/11/24-23:58
Guys platta inte håret samma dag du duschat ett tips från mig!🫶
Nikki
Beauty Pro
02/11/24-23:27
🌟 Ett KICKS-köp med lyster 🌟 BeautyAct Radiant Cream Colour Stick Highlighter. Färgen heter Infinity. Parfymfri och 100% vegansk 🌸
🌟 Ett KICKS-köp med lyster 🌟  BeautyAct Radiant Cream
Nikki
Beauty Pro
02/11/24-23:20 (redigerad den 02/11/24-23:21)
👄 Romantiska läppar till Alla Hjärtans Dag 👄 💕 Mitt hjärtas fröjd och eviga längtan 💕
👄 Romantiska läppar till Alla Hjärtans Dag 👄  💕 Mitt
Sofia
Beauty Pro
02/11/24-23:14
Den ultimata alla hjärtans dag-parfymen? ❤️ Ny doft från Zarkoperfume – "Sending love". Finns tyvärr inte på Kicks ännu men jag har provdoftat på Åhléns city. 👃🏻 Top notes: Sweet lemon – Green lime – Mandarin – Dragon fruit

 Mid notes: Toffee – Peach – Cedar – White chocolate

 Base notes: Musk accord – Vanilla – Warm amber accord – Dark wood Tycker personligen att det är en jättefin doft med bra balans i de olika noterna. Skulle beskriva den som gullig och flirtig. 🥰 Härlig doft som jag tror att många skulle tycka mycket om! 🌸 Synd att Kicks inte fått in denna inför alla hjärtans dag. ❤️ Men den finns i vissa Åhléns-butiker och på Lyko.
Den ultimata alla hjärtans dag-parfymen? ❤️ Ny doft från
Sofia
Beauty Pro
02/11/24-23:03
Någon som vet vad som hände med Parfums de Marly? 🤔 Märket kom nyss till Kicks och nu är det borta. Himla märkligt!