/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Jennifer
Beauty Beginner
02/12/24-08:12
Bästa fransarna
Jennifer
Beauty Beginner
02/12/24-08:10
Bästa fransarna enligt mig samt håller i 2 veckor nästan
Jennifer
Beauty Beginner
02/12/24-08:05
Hjälp! Är det någon här som använt sig av denna ?? Snälla ärliga recensioner 😕
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Jennifer
Beauty Beginner
02/12/24-08:02
Igår luktade jag denna och min kille slutade inte ge mig komplimanger och sa att detta ska vara min signature doft 😍
Xhejlane
Beauty Beginner
02/12/24-07:20
Vilken parfym rekommenderar ni för sommar ?
Xhejlane
Beauty Beginner
02/12/24-07:17
Hej! Vad kan ni rekommendera för lockiga och torra hår? Jag använder denna oljan och den luktar supergott och är superbra 🥰
Najma
Beauty Star
02/12/24-04:08
Valentino Voce Viva skulle jag klassa som kärleks doft! Den luktar romantiskt! - söt doft med inslag av blommor och frukt - även god i kombination av andra parfymer - efter ett tag ger den ut mer sötma i doften på huden
Valentino Voce Viva skulle jag klassa som kärleks doft! Den
Najma
Beauty Star
02/12/24-03:55
#1 av läppglans som håller bra kvalité! Blev rekommenderad denna av personalen på kicks och blev överraskande glad! Super fint skimmer som ger det bästa för en bra finish på looken 💖🌸