/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Niqole
Beauty Star
02/11/24-22:31
Hej! Någon som har bra tips på en body mist och en hair mist som passar bra till denna?😊
Hej!  Någon som har bra tips på en body mist och en hair
Moa
Beauty Star
02/11/24-22:21 (redigerad den 02/11/24-22:22)
Ger ett sånt fint glow!✨ Skulle inte rekommendera att dra sticket rakt på ansiktet, det gör jag dock inte med något stick. Jag drar en borste över sticket och applicerar på kinden och näsryggen, blir så fint och glowigt. Den här färgen (soft glow) är lite mer neutral än Fresh pink men går att bygga upp!🌸
Moa
Beauty Star
02/11/24-22:17
Jag har provat många olika smink svampar men ingen funkar lika bra som denna!🤩  Ger ett jämt resultat och upplever inte att den suger upp all produkt som många andra svampar gör🌟
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Moa
Beauty Star
02/11/24-22:10
Den här luktar lite blommigare än dom andra libre parfymerna! Förstår inte varför jag inte hör fler prata om denna, luktar fantastiskt✨
Moa
Beauty Star
02/11/24-22:08
Luktar som en söt och fluffig blombukett!🌸 Älskar denna, upplever inte att den luktar sötsliskigt som många blommiga parfymer kan göra.
Katesss
Beauty Star
02/11/24-21:44
Hej! Någon som har bra tips på cleanser? Ska man ha en vatten baserad och/eller en oljebaserad? 🤗
Aso
Beauty Star
02/11/24-21:43
Favorit parfym för mig ♥️ vad tycker ni?!
Sofia
Beauty Pro
02/11/24-21:29
Mitt hetaste tips för en riktigt läcker och sexig alla hjärtans dag-look är att använda vinröd eyeliner! 🍷 Har gjort ett par såna looks till vardags och fått många komplimanger. Det framhäver ögonen så fint! Jag har använt mig av LH cosmetics crayon i färgen Siren, som ju även kan användas på läpparna och kinderna för en monochromatic look. 😍 Spana in @lindahallberg på Instagram för tutorials och inspo på vinröda looks, det var där jag fick min inspo!