Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nela
Beauty Star
08/02/24-13:18
Använd settingspray minst 2 gånger under sminkningen
Naya
Beauty Beginner
08/02/24-13:18
Har ni tips på oemotståndliga parfymer? Beskriv gärna doften 🫶🏻
Hanna
Beauty Star
08/02/24-13:15
Helt såld på Lancôme’s La Vie Est Belle (Intensément, om man vill ha den lilla extra kryddan till alla hjärtans dag)!💘
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
cederlofida0521
Beauty Star
08/02/24-13:13
Har någon tips på en vardagsparfym som har ett bra blir men håller?
Eva
Beauty Beginner
08/02/24-13:12
Maybelline Instant Anti-Age Eraser Multi-Use Concealer har varit min favorit concealer under flera år. Den är väldigt lätt och ger en naturlig ”finish”. När jag vill ha ett mer naturligt smink så använder jag denna som bas där jag behöver innan jag har på bronzer och blush. Tips tips tips! Denna borde alla ha 🥰
Maybelline Instant Anti-Age Eraser Multi-Use Concealer har
Kawthar
Beauty Beginner
08/02/24-13:12
Tips på bra mascara?
Heba
Beauty Star
08/02/24-13:10
Kan någon tipsa en bra puder som inte blir kakigt efter några timmar. Har beautyact pudret och upplever att jag blir jätteglowig och kakigt efter 2+ timmar
Nela
Beauty Star
08/02/24-13:06
Har npn tips för att minska att de blir fettigt snabbt i din hårbotten??