/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Emilia
Beauty Pro
13/02/25-07:47

Hej alla!❤ jag måste verkligen varmt rekomndera Nivea (den blåa plåtburken) till er som har/fått super torr hud nu på vintern (till er andra också såklart) den har verkligen hjälpt mig otroligt mycket!!

Melina
Beauty Pro
13/02/25-05:51

Gårdagens köp på KICKS, ett presentkort till min sambo som fyller år imorgon🥰

Gårdagens köp på KICKS, ett presentkort till min sambo som
Nathalie
Beauty Pro
12/02/25-21:57(redigerad den 12/02/25-21:58)

För mig som fram tills nyligen endast hade en parfym och hade den året runt... Nu har jag 5 st full size och två små, och jag undrar vad som gör att ni tycker att vissa är en sommar- resp vinterparfym. Jag förstår om det är så att själva doften i sig känns väldigt somrig (som Escadas nya, enda jag kommer på som exempel), men en som jag har har en annan här benämnt som sommarparfym och nu är jag ju nyfiken eftersom att jag alltid haft mina parfymer året runt, oavsett vilken det varit 😀

För mig som fram tills nyligen endast hade en parfym och
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Nikki
Beauty Pro
12/02/25-21:18

Nytt varumärke på KICKS: sydkoreanska rom&nd

Nytt varumärke på KICKS: sydkoreanska rom&nd
Anna
Beauty Pro
12/02/25-20:17

Mitt senaste hemkomna köp! var tvungen då min som jag hade försvann 😯!! Använder den i princip dagligen för den är suverän på min bleka hud och ger ett riktigt bra skydd. Den är lite utjämnande och ljust tonad så passar bra när jag inte använder BUS. Man kan ta tillräckligt utan att se konstig ut vilket man gör om man ska fullgott skydd med en bas som innehåller SPF. Jag bär den själv och ibland med Cc- Cream över. Rekommenderar💛

Mitt senaste hemkomna köp! var tvungen då  min som jag hade
Mineral Tolerance Fluid SPF50 50 ml
Tekla
Beauty Star
12/02/25-19:38

tycker alla borde testa denna det är den bästa primern jag haft så bra朗

tycker alla borde testa denna det är den bästa primern jag
Irena
Beauty Pro
12/02/25-19:07(redigerad den 12/02/25-19:08)

Så fort jag såg att den här flaskan fanns ute till försäljning på en hemsida var jag tvungen att slå till. Jag skyller på Nikki som sa att detta såg ut att vara en riktig "Irena parfym". Kan nog säga att jag aldrig doftar på något liknande eller haft en sådan parfym.

Vid första sprut känner man en tydlig nötighet från pistachen, nästan som en blandning med jordnöt. I bakgrunden träder bergamoten fram tillsammans med den ikoniska angelpatchoulin. Jag tycker faktiskt att den blir bättre ju längre tiden går och gillar när de mer gröna noterna kommer fram. Om du gillar friskt, grönt och nötigt är denna något för dig. Jag är glad över stt ha den i min samling 💙🦋

Så fort jag såg att den här flaskan fanns ute till
Matilda
Beauty Pro
12/02/25-18:45

🌍 Återvinning av kosmetiskt avfall ♻️

I helgen var det verkligen dags att ta med mitt kosmetiska avfall och lämna det på Kicks återvinningstation. Hade bland annat rensat bort nagellack som var gamla och dåliga samt några sminkprodukter som jag haft alldeles för länge och som inte används längre ändå 🙈.(Spegeln hamnade i fel påse så den fick följa med hem igen och återvinns på återvinningscentralen). För att läsa mer om KICKS arbete och för att se vilka butiker som erbjuder detta gå in här: https://www.kicks.se/om-kicks/hallbarhet/lathund-for-badrummet

🌍 Återvinning av kosmetiskt avfall ♻️  I helgen var det