Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Elin
Beauty Star
17/02/24-14:59
Fråga: Har i många år haft fransförlängning men valt att växa ut mina egna. Använt Hickaups fransserum i 1,5 månad nu men undrar om det finns något bättre serum eller sätt? Hört mycket dåligt om X-lash så därför jag valde hickup
Tiffany
Beauty Star
17/02/24-14:58
Hej! Jag har märkt att jag börjat tappa väldigt mycket hår, både dagligen och efter duschen. Märkt att mitt hår blivit tunnare och det börjar synas tydligare framförallt när jag har det uppsatt. Någon som har lite tips på produkter eller rutiner jag kan experimentera med? lite fakta om mitt hår: - haft ganska tjockt och långt hår majoriteten av mitt liv (tills nu) -det är lite blandad textur men vågigt för det mesta -frissigt och blir torrt väldigt lätt -jag kanske lockar eller plattar mitt hår max 2 gånger om året och blåser det lika sällan -färgat det professionellt för över ett halvår sen som jag låtit växa ut nu uppskattar all hjälp jag kan få!
Elin
Beauty Star
17/02/24-14:54
Stort tips: Alltid haft Black Op från YSL som favorit i alla år men efter att ha fått denna så är jag frälst & får så mycket komplimanger av randoms på stan men också av alla nära o kära!!🩷
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Faty
Beauty Beginner
17/02/24-14:40
Hej, jag ville bara säga att sky high mascara är suppeeeer bra, den är inte för torr så att det gör fransarna super fina och långa, den håller länga och den får inte dina underögon att bli mörka, om ni förstår vad jag menar då. Själv så är jag maskara beroende därför har jag provat olika maskaror och hittills tycker jag att skyhigh och telescopic är de bästa. Rekomenderar gärna att ni ska köpa de. 😍
Karin
Beauty Star
17/02/24-14:20
La vie est Belle är min favorit parfym just nu! Visste du att formen på flaskan ska motsvara ett leende? Visst är den fin!😄💕
La vie est Belle är min favorit parfym just nu! Visste du
Hanna
Beauty Star
17/02/24-14:15
En fråga till er som testat Sol de Janeiro, sitter denna som en parfym och håller den länge eller är det mer en bodymist som försvinner efter någon timme?😅 Vilken av de olika dofterna skulle ni också rekommendera? (Vet att doft är personligt, bara nyfiken vilken er favorit är🤩)
Nora
Beauty Star
17/02/24-13:16
Bästa parfymen och body lotion duo! Alive från Hugo boss. Luktar sött men inte för skarpt
Bästa parfymen och body lotion duo! Alive från Hugo boss.
Nikola
Beauty Star
17/02/24-12:54
Hej tjejer! Om du letar efter något sött och fräscht rekommenderar jag denna parfym till våren. en av mina favoriter 💕🌸💐🎀🩷
Hej tjejer! Om du letar efter något sött och fräscht