Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Julia
29/08-19:35
Det finns 30 olika nyanser. Eftersom jag har en mörk hy är det svårt att hitta rätt färg. Det blir ofta flera olika färger för att blanda till den perfekta. Pigment fläckar som är ännu mörkare än min hy gör det också svårt att hitta rätt. Blir ofta grått eller gul/rött. Jag använder därför just nu ett stick från Lancôme som är perfekt att lägga lite lätt på mörka fläckar bara för att få en jämnare ton i ansiktet.
Se mer
Linnéa
29/08-19:30
30 nyanser av foundation finns, har väldigt svårt för att hitta rätt färg, troligen en med neutral underton Mitt bästa tips är att mindre produkt är bättre, att bygga upp det. Med rätt färg kan man applicera på de områden man vill g mest täckning o sedan blanda ut
Se mer
Alice
29/08-19:26
Det finns 30 nyanser av deras foundation och jag tror jag skulle passa i 220C. Mitt bästa foundation tips är att buffa in din foundation med settingspray på din beautiblender. Ger ett hållbarare resultat⭐️🥰
Se mer
Alexandra
29/08-19:12
Hej! Jag skriver detta inlägg som ett bidrag till pågående tävling för Lancômes nyaste hudvårdande foundation💫 Hur många nyanser finns det? Den nya lanseringen innehåller 30 olika nyanser. Vilken nyans tror du att du ska ha? Jag brukar (tyvärr) ha svårt att hitta rätt nyans då min hy är väldigt ljus samtidigt som den drar mot det varma hållet. Men jag tror att nyans 105W skulle ha bäst chans att passa! 🤍 2. Dela med dig om dina allra bästa foundationhacks! Internet svämmar över med tips och tricks för att lyckas med en perfekt foundation. Mitt bästa tips är att fokusera på det grundläggande - grunden är A och O. För att foundationen ska lägga sig rätt på hyn och för att hyn själv ska må bra är det viktigt att man inte slarvar. Trotts att det kan vara frestande att ta några genvägar under kvälls- och morgon-rutinerna när man är lite trött i höstmörkret så är det ack så viktigt för en bra bas. 🍁🍂 Så glöm inte bort en ordentlig sminkborttagning, nattkräm, dagkräm, primer, och concealer - din hy kommer tacka dig 🌹
Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 105W
Lancôme Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation 105W
Se mer
Marjo-Liisa
29/08-19:10
Det finns 30 nyanser av Lancôme Teint Idole Ultra Glow Foundation. Jag skulle passa i 125W. Bästa tipset är att satsa på ”grunden”; rengöring och fuktigheten.
Se mer
Cecilia
29/08-19:04
Det finns 30 nyanser av Lancome Teint Idole Ultra Glow Foundation. Jag skulle passa i 305N Mitt bästa tips är att hålla basen så naturlig som möjligt, less is more men ändå så pass att huden får ett lyster. En bas som följer sin naturliga hudfärg och sedan concealer där det behövs. Avsluta med ett mattande puder för att slippa framhäva en oljeliknande hudton.
Se mer
Johanna
29/08-18:51
Det finns 30 nyanser av Lancôme Teint Idole Ultra Glow Foundation och min perfekta match hade nog varit 115c mitt bästa tips för en fin bas är att jobba i zoner. Istället för att blanka ut hela ansiktet med en färg jobba på att täcka där det finns ojämnheter. Om du har rätt färg syns det inte att du inte har applicerat i hela ansiktet ;)
Se mer
Emilia
29/08-18:43
Det finns 30 nyanser av Lancôme Teint Idole Ultra Glow Foundation. Jag skulle passa i 125w. Mitt bästa tips för att uppnå en otrolig bas både med flytande- och puderfoundation är fukt fukt fukt. Jag preppar alltid min hud med en bra hudvård , med serum som innehåller hyaluronsyra och även en moisturiser, viktig här är att det absolut inte behöver vara dyrt jag brukar köpa produkter från The Ordinary på KICKS hemsida. Andra tipset är att använda setting spray innan du applicerar foundationen (är det en flytande kan du applicera när det forfarande är fuktigt för bästa resultat). Och sista tipset som är det absolut bästa är att blanda ut din flytande foundation med MAC strobe cream som också går att köpa på KICKS hemsida för att uppnå det absolut finaste lystret jag har testat alla nyanser och min favorit är goldlite men alla är OTROLIGA.
Se mer